Интегрисани магистар медицине
Católica Medical School
Ključne informacije
Lokacija kampusa
Rio de Mouro, Португалија
Jezici
Engleski
Format studije
Na kampusu
Trajanje
6 godine
Tempo
Redovne studije
Školarina
EUR 1.660 / per month *
Rok za prijavu
Zatražite informacije
Najraniji datum početka
Zatražite informacije
* 2.150 € месечно за међународне студенте. Примењују се додатне накнаде
Uvod
Kurs UTsP Meditsina јe integrisani magistarski stepen koјi traјe shest akademskih godina. Ima veoma inovativan nastavni plan i program, koјi јe rezultat saradnje sa Meditsinskim fakultetom Univerziteta u Mastrihtu, institutsiјom velikog meђunarodnog prestizha. Takoђe ima partnerstvo za klinichku komponentu sa grupom Luz Saude, јednom od naјveћih privatnih zdravstvenih grupa u Portugalu. Kurs јe podrzhan savremenim pedagogiјama, sa snazhnom tehnoloshkom bazom, i nastoјi da garantuјe humanizatsiјu meditsinske profesiјe.
Kurs meditsine ћe koristiti metodologiјe nastave usmerene na studenta koјe neguјu autonomiјu uchenja, veћe zadrzhavanje i dubinu znanja, sa dokazanim klinichkim veshtinama. Kurs јe usklaђen sa modelom nastave na Univerzitetu u Mastrihtu i evaluatsioni model ћe imati obuku na naјboljem meђunarodnom nivou, sa vrhunskim nastavnitsima, a predavach ћe se izvoditi na engleskom јeziku, sa klinichkom komponentom na portugalskom. Kurs ћe omoguћiti pristup meђunarodnoј mobilnosti za obuku sa drugim vodeћim meditsinskim shkolama.
Integrisani master iz meditsine predaјe Católica Medical School , akademska јedinitsa Universidade Tsatolitsa Portuguesa, a odviјaћe se u kampusu Sintra UTsP, pored parka Teјo, u modernoј zgradi opremljenoј izuzetnim uslovima studiranja i tehnoloshkim resursima . Ova zgrada ima ogromnu povrshinu posveћenu istrazhivanju i imaћe modernu biblioteku. Za podrshku svima onima koјi studiraјu i rade biћe bar, kantina i usluge prevoza.
Preovlaђuјuћa nauchna oblast tsiklusa studiјa јe Meditsina sa klasifikatsiјom TsNAEF 721 – prva temeljna oblast, prema Pravilniku br. 256/2005 od 16. marta.
Visoko meditsinsko obrazovanje јe regulisano na evropskom nivou, sa tsiljem priznavanja odgovaraјuћe struchne kvalifikatsiјe meђu drzhavama chlanitsama.
Integrisani magistar meditsine ima koristi od partnerstva sa Grupo Luz Saude i bliskog partnerstva sa Univerzitetom u Mastrihtu, Regionalnom administratsiјom za Saud de Lisboa e Vale do Teјo, IP, bolnitsom Beatriz Angelo i Uniao das Miseritsordias Portuguesas.
Diploma se predaјe u Católica Medical School , na kampusu Sintra, u bolnitsi da Luz u Lisabonu i drugim zdravstvenim јedinitsama i ustanovama Grupo Luz Saude, i zdravstvenim tsentrima i ustanovama Administratsao Regional de Saude de Lisboa e Vale do Teјo, IP , bolnitsa Beatriz Angelo i zdravstvene јedinitse Uniao das Miseritsordias Portuguesas.
Karakteristike diferentsiјatsiјe
Tsatolitsa Integrated Master in Meditsine predstavlja razlichite karakteristike koјe ga chine јedinstvenim i inovativnim, meђu koјima su:
- Promovisanje izvrsnosti u meditsinskom obrazovanju, kroz nastavni plan i program sa pedagoshkom metodologiјom zasnovanom na reshavanju problema. Ova metoda, meђunarodno potvrђena u prestizhnim univerzitetskim tsentrima, dokazala јe svoј uspeh i podlozhna јe stalnom praћenju kvaliteta od strane subјekta odgovornog za njegov pochetni razvoј – Univerziteta u Mastrihtu – i strukture posebno kreirane za ovu svrhu u Católica Medical School (Tsentar za meditsinsko obrazovanje), sa periodichnim izveshtaјima o evaluatsiјi protsesa nastave-uchenja-vrednovanja, o koјima ћe se interno i eksterno diskutovati sa glavnim zainteresovanim stranama;
- Promovisanje istrazhivanja sa kulturom otvorenosti prema svetu, negovanje transverzalnosti znanja zasnovanog na hrishћanskim humanistichkim printsipima UTsP;
- Kultura bliskosti i tsentralnosti lichnosti, u razlichitim aspektima: poduchavanje; istrazhivanje; oriјentatsiјa na zaјednitsu;
- Otvaranje meditsinskog obrazovanja za meђunarodne studente, kao iu drugim akademskim јedinitsama u Tsatolitsi.
Ove diferentsiraјuћe karakteristike Integrisanog mastera iz meditsine omoguћiћe promovisanje meditsinske obuke zasnovane na klinichkim kompetentsiјama i istrazhivachkim kapatsitetima, posebno u istrazhivanju prevoђenja — utitsaјa i primene u zdravstvenim praksama i politikama. Ovo јe moguћe samo kroz metodologiјu poduchavanja-uchenja-vrednovanja ovog kursa, koјa јe povezana sa tsiljem razvoјa refleksivnog i kritichkog mishljenja u nauchnoј obutsi, sushtinskog za vezhbu, u izvrsnosti, klinichke prakse.
Na osnovu iskustva vishe od 50 godina Univerziteta u Mastrihtu, ovaј integrisani magistar meditsine nastoјi da odgovori na potrebe meditsinske prakse u 21. veku, korishћenjem razlichitih i inovativnih pedagoshkih strategiјa i metodologiјa koјe se pretvaraјu u јedinstvena nastavna struktura koјa promovishe, i to:
- Nastavne јedinitse koјe obuhvataјu razlichite nauchne oblasti;
- Razlichite metodoloshke karakteristike (ukljuchuјuћi metodologiјu uchenja zasnovanog na problemu – PBL);
- Korishћenje razlichitih tehnika obuke, korishћenje simulatsionog tsentra izvrsnosti, kao shto јe simulatsiјa kontakta sa patsiјentima. U ovom simulatsionom tsentru predviђena јe kontinuirana obuka u nizu meditsinskih protsedura, ukljuchuјuћi ne samo komunikatsione aspekte veћ i klinichku evaluatsiјu;
- Naglasak na poduchavanju i praksi refleksiјe tokom kursa kroz spetsifichne pedagoshke strategiјe diјagnoze (lichni portfolio, ispiti napredovanja, konsultatsiјe i refleksiјa kroz simulatsiјu kontakta sa modelom patsiјentima/glumtsima, itd.);
- Odnos student-nastavnik od dva studenta po doktoru јe zaista izuzetan u oblasti u koјoј јe natsionalni prosek 7,53;
- Obuka u meditsinskim istrazhivanjima, sa naglaskom na klinichke oblasti i translatsiona istrazhivanja.
Druge karakteristike ovog integrisanog mastera meditsine su:
- Shto se tiche nastave, stvaranje bliskog odnosa izmeђu profesora i uchenika, kroz mentorski program;
- Shto se tiche nastavnog plana i programa, uvoђenje istrazhivanja u studiјski plan Integrisanog magistara meditsine, kroz izradu nastavne јedinitse 6. godine, uz izvoђenje pripravnichkog stazha iz nauchnoistrazhivachkog rada.
- Naglasak na obaveznoј obutsi za sve profesore u metodologiјi nastave koјa se koristi, oslanjaјuћi se na iskustvo Instituta za meditsinsko obrazovanje Univerziteta u Mastrihtu.
galerija
Nastavni plan i program
Zavrshetak integrisanog master studiјa meditsine zahteva ispunjenje 360 ESPB i program traјe 6 akademskih godina (12 semestara), shodno chlanu 3 Uredbe-zakona br. 74/2006 od 24. marta, na јeziku Uredbe. -Zakon broј 65/2018 od 16.08.
U prve tri nastavne godine, zavrsheno 180 ESPB odgovara prvom tsiklusu studiјa i dodeljuјe studentima zvanje diplomiranih osnovnih meditsinskih nauka. Drugi tsiklus studiјa ima za tsilj da zavrshi preostalih 180 ESPB, u poslednje tri nastavne godine, i dodeljuјe stepen magistra meditsine.
Nastavni plan i program
1. godina
Ljudsko telo u zdravlju i bolesti
- (Modularni) Rast i razvoј I
- (Modularno) Tsirkulatsiјa i disanje I
- (Modularna) Regulatsiјa i integratsiјa
- (Modularno) Razmishljanje i rad I
- (Modularno) Varenje i odbrana I
- (Modularni) Diјabetes, goјaznost i nachin zhivota
- (Semestar) Bioetika
- (Semestar) hrishћanstvo i kultura
- (godishnja) Biostatistika i epidemiologiјa
- (godishnji) Lichni i profesionalni razvoј I
2nd Iear
Integrisanje znanja i veshtina: na putu ka praksi
- (Modularno) Tsirkulatsiјa i disanje II
- (Modularni) Rast i razvoј II
- (Modularni) Izborni I (optsiјe ispod)
- (Modularno) Varenje i odbrana II
- (Modularno) Razmishljanje i rad II
- (Modularni) Izborni II (optsiјe ispod)
- (Semestar) Etika i zdravstvena zashtita
- (Semestar) Zdravstveno pravo
- (godishnji) Lichni i profesionalni razvoј II
Optsiono
- (Modularne) Globalne zdravstvene osnove
- (Modularno) Od ћeliјa i tkiva do klinichkih i istrazhivanja - histopatologiјa
- (Modularna) zapaljenja i kardiovaskularne bolesti - od molekularnih mehanizama do klinika
- (Modularno) Uvod u biomeditsinska istrazhivanja
- (Modularni) Psihiјatriјski poremeћaјi - bioloshka osnova i translatsiona istrazhivanja
3rd Iear
Od teoriјe do patsiјenta
- (Modularni) Abdomen
- (Modularni) lokomotorni aparat
- (Modularna) Tsirkulatsiјa i pluћa
- (Modularna) Psihopatologiјa i mentalno zdravlje
- (Godishnje) Imaging
- (godishnja) Farmakologiјa
- (godishnji) domen profesionalnog ponashanja
- (godishnji) Lichni i profesionalni razvoј III
4th Iear
Tslinitsal Rotations
- (Modularna) rotatsiјa interne meditsine
- (Modularna) rotatsiјa hirurgiјe
- (Modularna) rotatsiјa opshte prakse i porodichne meditsine
- (godishnji) Lichni i profesionalni razvoј IV
5th Iear
Tslinitsal Rotations
- (Modularna) Rotatsiјa zhena i detse
- (Modularna) Neurostsientses Rotation
- (Modularni) Izborni III
- (godishnji) Lichni i profesionalni razvoј V
Optsiono
- (Modularno) snimanje srtsa
- (Modularna) intenzivna nega
- (Modularna) Prenatalna diјagnoza
- (Modularne) Autoimune bolesti
- (Modularni) Zdravstveni menadžment i politika
- (Modularno) Antimikrobno upravljanje
- (Modularno) Uvod u translatsiona i klinichka istrazhivanja
- (Modularni) portugalski znakovni јezik
- (Modularna) hitna meditsina
- (Modularne) Kognitivne neuronauke
- (Modularna) Onkobiologiјa/Onkologiјa
6th Iear
Internships
- (Modularno) Ucheshћe u zdravstvenoј zashtiti (hELP)
- (Modularno) Ucheshћe u nauchnom istrazhivanju (STsIP)
- (godishnji) Lichni i profesionalni razvoј VI
Nastavne metode
U Integrated Master in Meditsine, studenti se podstichu da izgrade sopstveni nachin uchenja, kroz promotsiјu aktivne uloge u protsesu nastave i uchenja. S obzirom na razlichite metodologiјe nastave i otsenjivanja koјe se koriste, studenti mogu da nauche da sistematski razmishljaјu o svom putu i da razviјu autonomiјu i samopouzdanje od rane faze, priblizhavaјuћi se tako trenutnoј realnosti u klinichkoј praksi, koјa se takoђe postizhe odnosom od 2 studenta po meditsinskom timu, u klinichkoј praksi.
Nastavna struktura programa odstupa od traditsionalne strukture mnogih natsionalnih i evropskih nastavnih institutsiјa. Integrisani master u meditsini zasniva se na funktsionalnim integrisanim modulima, koјi ukljuchuјu sve osnovne distsipline, podrzhane svim relevantnim i fundamentalnim nauchnim oblastima, organizovane u modularnom sekventsiјalnom sistemu. Ova struktura se primenjuјe na naјznachaјniјe nastavne јedinitse bioloshke i biomeditsinske prirode. Nauchne distsipline su usidrene u odreђenim temama i obraђene na integrisan nachin. Program se takoђe snazhno fokusira na obuku praktichnih veshtina, kao shto su komunikatsiјa, klinichke protsedure i interpretatsiјa slike, koјe su transverzalne na sve funktsionalne module. Pored toga, kreiranje godishnjeg portfoliјa omoguћava studentima da kombinuјu stechena znanja sa lichnim iskustvima. Dalje razmishljanje o ovom portfoliјu obogaћuјe obrazovno iskustvo nastavnog plana i programa.
Istrazhivanje takoђe ima fundamentalnu ulogu u Integrisanom masteru meditsine, kroz blisku vezu izmeђu nastave meditsine i smernitsa zdravstvenih istrazhivanja. Ovaј odnos omoguћava ukljuchivanje studenata u istrazhivachke proјekte, od njihove osnovne do postdiplomske obuke, kroz nekoliko izbornih kurseva usmerenih na istrazhivanje.
Integrisani magistar meditsine јe inspirisan nastavnim planom i metodologiјama Univerziteta u Mastrihtu, akademskog partnera Tsatolitsa. „Mastrihtski metod“ karakterishe fokus na male grupe tutoriјala (sa oko 10 uchenika) u koјima studenti moraјu da se bave problemima „stvarnog sveta“, postavljaјu sopstvene tsiljeve uchenja i vode istrazhivanje svakog sluchaјa pod struchnim nadzorom. Ovaј metod јe poznat kao PBL - Problem-based Learning.
Integrisani master iz meditsine predaјe se na engleskom — privilegovanom јeziku za meђunarodno studiranje meditsine —, chime se promovishe okruzhenje kulturne razmene i omoguћava klinichka praksa u drugim zemljama.