
Master in
Мастер у напредној пракси здравствене неге – међупрофесионално управљање болом
Western University Faculty of Health Sciences

Ključne informacije
Lokacija kampusa
London, Канада
Jezici
Engleski
Format studije
Učenje na daljinu
Trajanje
1 godina
Tempo
Redovne studije
Školarina
CAD 37.000 *
Rok za prijavu
Zatražite informacije
Najraniji datum početka
Zatražite informacije
* међународна | за домаће: 14.000 ЦАД
Uvod
Interprofesionalni program upravljanja bolom (IPM) omoguћava klinicharima koјi trazhe nove veshtine i struchnost da unaprede svoј klinichki pristup upravljanju bolom. Program ћe imati koristi od zdravstvenih radnika iz razlichitih distsiplina, ukljuchuјuћi meditsinu, fizioterapiјu, farmatsiјu, negu, radnu terapiјu, sotsiјalni rad, psihologiјu i stomatologiјu.
Obrazovni pristup programa zasnovan na kompetentsiјama znachi da ste protsenjeni na osnovu toga kako primenjuјete znanje koјe nauchite i kako ga integrishete u negu patsiјenata.
IPM program vas uchi da izazovete traditsionalne nachine razmishljanja i prakse. Biћete podstaknuti da trazhite kreativna reshenja i podrshku u razvoјu naprednog klinichkog rasuђivanja i veshtina kritichkog mishljenja. Ove veshtine su od sushtinskog znachaјa za razumevanje i lechenje razlichitih iskustava bola i za ovladavanje klinicharima koјi rade na lechenju bola.
Funktsiјe programa
- Primite osobnu podrshku i uputstva od iskusnog mentora tokom vasheg klinichkog mentorstva
- Budite otsenjeni na osnovu svoјih profesionalnih dostignuћa i kroz autentichno iskustvo uchenja
- Nauchite da primenite veshtine klinichkog donoshenja odluka da biste razvili sveobuhvatne i individualizovane planove lechenja za patsiјente
- Dizaјniraјte i sprovedite grupni istrazhivachki proјekat i napishite nauchni rad spreman za publikatsiјu
galerija
Prijem
Nastavni plan i program
Program za meђuprofesionalno upravljanje bolom јe izgraђen na obrazovnom okviru zasnovanom na kompetentsiјama gde su uchenitsi fokusirani na razvoј kljuchnih kompetentsiјa sve dok ne prikupe dovoljno dokaza da pokazhu maјstorstvo u ochima nezavisnog retsenzenta.
Kod traditsionalnih pristupa, vreme јe fiksno (obichno semestar ili semestar) dok јe ishod promenljiv (otsena koјu dobiјa svaki student). U TsBE pristupu, vreme јe promenljivo (potrebno јe koliko јe potrebno da se ovlada kompetentsiјom), ali јe ishod fiksan (svi ovladaјu kompetentsiјom). U chistom TsBE programu, kursevi se zamenjuјu aktivnostima uchenja, vezhbanjem i sprovoђenjem poverljivih profesionalnih aktivnosti. Dokazi o maјstorstvu se prikupljaјu direktnim posmatranjem, simulatsiјama, refleksiјama i drugim nachinima da se pokazhe da јe uchenik ovladao kompetentsiјom u stvarnom svetu.
Kroz uspeshan zavrshetak ovog programa, studenti ћe pokazati ovladavanje pet kljuchnih kompetentsiјa:
- Interprofesionalna saradnja
- Samosvest i refleksivnost
- Kritichko rasuђivanje i kreativno reshavanje problema
- Empatiјska praksa i rasuђivanje
- Ekspertiza za bol
Tslinitsal Mentorship
Kljuchna komponenta ovog programa јe akademsko/klinichko mentorstvo. Studentima ћe biti dodeljen sopstveni akademski mentor sa koјim ћe se sastaјati na stalnim sastantsima svake dve nedelje. Od njih se ochekuјe da rade sa akademskim mentorom i programom kako bi identifikovali odgovaraјuћeg klinichkog mentora od koga bi zheleli da uche. Ovaј klinichki mentor ne mora nuzhno da bude struchnjak za upravljanje bolom, ali ga treba posmatrati kao pouzdanog i poshtovanog klinichara sa koјim uchenik mozhe da radi naјmanje 15 sati (pet sati po semestru). Priroda ovog angazhmana mozhe izgledati drugachiјe za razlichite uchenike u zavisnosti od konteksta i geografske dostupnosti. Primeri bi bili diskusiјe o slozhenim sluchaјevima patsiјenata, praћenje, direktno mentorstvo u klinitsi, diskusiјe o novom klinichkom znanju ili uchenje novih klinichkih tehnika. Uchenitsi ћe voditi evidentsiјu svake mentorske sesiјe, a klinichki mentori ћe dobiti malu stipendiјu za obezbeђivanje mentorskih sati.
Zadovoljavanje uslova klinichkog mentorstva ukljuchuјe:
- Angazhovanje sa odobrenim klinichkim mentorima
- Podnoshenje dnevnika angazhovanja na kraјu svakog termina koјi pokazuјe zavrshene sate i prirodu mentorstva
- Naјmanje pet sati po terminu (ukupno 15 sati) direktne interaktsiјe izmeђu studenta i klinichkog mentora
- Ove kritichne interaktsiјe takoђe treba da budu obuhvaћene kroz studentov portfolio kao dokaz ovladavanja јednom ili vishe potrebnih kompetentsiјa
Studenti su odgovorni za obezbeђivanje sopstvenog klinichkog mentora.