
Kurs in
Od ranog otkrivanja do ranog nadzora i intervencije kod dece u riziku od cerebralne paralize University of Pisa Summer - Winter Schools & Foundation Course

Uvod
Ovu letnju školu organizuje Univerzitet u Pizi kao deo projekta koji finansira Evropska komisija „Born Together“ uz podršku IRCCS Fondazione Stella Maris i Evropske akademije dečjih invaliditeta (EACD).
Petodnevni kurs je praktično i impresivno iskustvo, koje pokriva modele, procedure i instrumente koji se preporučuju na međunarodnom nivou za planiranje i sprovođenje kliničkih i istraživačkih aktivnosti za rano otkrivanje, nadzor i intervenciju kod dece sa rizikom od cerebralne paralize (CP).
Biće zasnovan na međunarodnim smernicama, efikasnim modelima prevođenja znanja i vođen dobrom kliničkom i ljudskom etičkom praksom.
Fakultet će činiti međunarodni eksperti u oblasti istraživanja invaliditeta kod dece i kliničke nege.
Petodnevni kurs će biti podeljen na:
- Jutro: teorijska nastava organizovana u vidu predavanja koja pokrivaju teorijske okvire i modele
- Popodne: praktična obuka u kojoj će učesnici biti direktno uključeni da vežbaju dizajn i planiranje nege Pathways i razradu zajedničkih istraživanja i kliničkih aktivnosti
- Upoznajte se sa stručnim sesijama (ujutro i/ili uveče): razmenu ličnog iskustva od strane profesionalaca međunarodnog kalibra u oblasti invaliditeta u detinjstvu
Tsilj
Ciljevi Letnje škole su
- da podigne svest učesnika o praktičnom Pathways za primenu smernica za ranu dijagnozu i intervenciju CP kao izvodljivog, održivog i kulturno modifikovanog za različita okruženja
- da unapredi znanje učesnika o metodama i modelima nadzora i rane intervencije iii) da promoviše međunarodnu saradnju za unapređenje rane nege i paralelnih istraživačkih napora sa decom u riziku od CP i njihovim porodicama.
Na kraju kursa polaznici:
- Biće upoznat sa preporučenim metodama ranog otkrivanja (ED), ranog nadzora (ES) i rane intervencije (EI) CP
- Imaće alate za razvoj i promovisanje nege Pathway za rani ED od CP
- Biće svesni specifičnih izazova u vezi sa sprovođenjem kliničke nege i istraživanja sa decom sa visokim rizikom od CP i njihovim porodicama, i biti opremljeni da ih predvide i prevaziđu
- Biće u stanju da integriše novostečeno znanje kako bi unapredili svoju kliničku i istraživačku karijeru
- Biće upoznat sa međunarodnim ED, ES i EI metodama, razlikama i sličnostima u različitim društveno-ekonomskim kontekstima
- Biće u stanju da nadograde svoje znanje kako bi podstakli regionalna i međunarodna partnerstva
Ko može da se prijavi
- Mladi kliničari i istraživači (manje od 35 godina, neosposobljeni na početku škole) koji rade u disciplinama koje se odnose na rehabilitaciju invaliditeta u detinjstvu sa interesovanjem za izvođenje istraživanja u ovoj oblasti ;
- Obrazovanje: doktori medicine (specijalisti ili specijalizanti za dečju neurologiju, dečju psihijatrijsku rehabilitaciju ili pedijatriju) ili o Master diplome iz srodnih disciplina koje se bave dečjim smetnjama u razvoju (kao što su fizička, profesionalna, logopedska, psihologija, specijalno obrazovanje i druge discipline);
- Dr. ili najmanje dve publikacije u međunarodnim recenziranim časopisima ili jedna kao prvi autor;
- Život i rad u evropskoj zemlji;
- Pozicija – čak i ako nije stalna – u akademskoj ili kliničkoj instituciji uključenoj u istraživačku/kliničku aktivnost, uz pismo o prezentaciji odgovorne institucije;
- Tečno poznavanje pisanog i govornog engleskog (ekvivalentnost B2 ili više).
Za SELEKCIJU, maksimalno 32 učesnika će biti odabrano na osnovu biografije (CV) i gore navedenih kriterijuma.
CV treba da se odnosi na gore navedene kriterijume.
Potrebno je dostaviti motivaciono pismo i pismo podrške od supervizora za praćenje ovog kursa.
Prednost će biti za maksimalno 3 učesnika po svakoj zemlji i za najmanje 8 učesnika od 32 iz zemalja sa nižim ekonomskim prihodima u Evropi (na osnovu BND-a: nominalno po glavi stanovnika manje od 20.000 dolara).
href="https://ec.europa.eu/regional_policy/en/information/maps/social_progress
href="https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_sovereign_states_in_Europe_by_GNI_(nominal)_per_capita)
Za kandidate koji dobiju identične bodove za biografiju i gore navedene kriterijume, prednost će biti data prema datumu prijave.
Odabir učesnika na osnovu gore navedenih kriterijuma izvršiće 'Ad hoc komitet EACD Letnje škole 2019' (EACD je naučni i ekonomski kopromoter Letnje škole). Komitet uključuje i dva člana Univerziteta u Pizi. Nakon prve selekcije na osnovu dostavljenih podataka, selekcijski intervju će biti odlučujući.
Јezik
engleski јezik
Intenzitet programa
Puno vreme
Aplikatsiјa
Zahtevi za priјem
Od kandidata se traži da prikažu:
- CV prema tačkama ilustrovanim u paragrafu „Ko može da se prijavi“.
- Motivaciono pismo (kao što je gore navedeno)
- pismo podrške (kao što je gore navedeno)
Potrebna dokumenta
- Lični dokument (*PASOŠ u slučaju da ste strani student*)
- Obrazac za upis
- CV prema tačkama ilustrovanim u paragrafu „Ko može da se prijavi“.
- Motivaciono pismo (kao što je gore navedeno)
- Pismo podrške (kao što je gore navedeno)
- Zahtev za stipendiju (nije obavezno)
Svi dokumenti moraju biti u pdf formatu, kako bi se po potrebi mogli postaviti na portal ( pogledajte stranicu „Kako se prijaviti“ )
ESPB
3
Naknade
250 evra
Plaćajte naknade debitnom/kreditnom karticom ili putem PayPal-a na mreži koristeći sledeći obrazac popunjavajući ga sa svim potrebnim podacima:
OBЈAVA:
- Međunarodni studenti bez italijanskog poreskog koda: označite polje „Anonimno“ da biste onemogućili polje „Italijanski lični broj/PDV broj“.
- Unesite svoje IME i PREZIME pored unapred popunjenog teksta polja „Razlog“
Sredstva
Pismo sa zahtevom za stipendiju može se poslati zajedno sa prijavom.
Kandidati će biti obavešteni o prihvatanju stipendije, zajedno sa prihvatanjem njihove prijave za letnju školu.
Molimo pišite koordinatoru za više detalja.
Razdoblje
11 - 15. jul 2022
Rok
1. mart 2022
galerija
Idealni studenti
- Kliničari i istraživači koji rade u disciplinama vezanim za rehabilitaciju invaliditeta u detinjstvu sa interesovanjem za obavljanje istraživanja u ovoj oblasti
- Obrazovanje:
o Medicinski lekari (specijalisti ili stanovnici u dečjoj neurologiji, dečjoj psihijatriji rehabilitaciji medicine ili pedijatrije) ili
o Magistarske studije u savezničkim disciplinama koje se bave invaliditetom u detinjstvu (kao što su fizička, profesionalna, logopedska terapija, psihologija, specijalno obrazovanje i druge discipline) - Doktorski, ili najmanje dve publikacije u međunarodnim recenziranim časopisima ili jedna kao prvi autor, ili značajna klinička ekspertiza/iskustvo
- Pozicija - čak i ako nije stalna - u akademskoj ili kliničkoj ustanovi koja se bavi istraživanju/kliničkom aktivnošću, podržana pismom prezentacije odgovorne institucije
- Živjeti i raditi u evropskoj zemlji
- Tečno znanje pisanog i govornog engleskog jezika (ekvivalencija B2 ili više)
Prijem
Ishod programa
Na kraju kursa učesnici:
- Biće upoznati sa preporučenim metodama ranog otkrivanja (ED), ranog nadzora (ES) i rane intervencije (EI) CP
- Imaće alate za razvoj i promovisanje brigePathway za ranu ED CP
- Biće svesni specifičnih izazova vezanih za sprovođenje kliničke nege i istraživanja sa decom sa visokim rizikom od CP-a i njihovih porodica i biti opremljen da ih predvidi i prevaziđe
- Će biti u stanju da integriše novo stečeno znanje da unapredi svoju praksu kliničke i istraživačke karijere
- Biće upoznati sa međunarodnim ED, ES i EI metodama, razlikama i sličnostima u različitim socio-ekonomskim kontekstima
- Će biti u stanju da izgradi na svom znanju za podsticanje regionalnih i međunarodnih partnerstava