
MSc in
MSc Bioterapeutika - F102 University College Dublin

Uvod
MSc u bioterapeutici edukuje studente o praktičnoj upotrebi molekularnog napretka u otkrivanju proteina i drugih kandidata za biomolekularne lekove i njihovom razvoju u bioterapeutiku. Ona će vam pružiti sveobuhvatno razumevanje razvoja bioterapeutike, počevši od predkliničkog modelinga i identifikacije cilja zajedno sa antitelnim inženjeringom, biohemijskom i biofizičkom karakterizacijom i razvojnim pitanjima za bioprocesing.
Sistemska biologija biotehnoloških procesa i pristupa analizi podataka o otkriću zasnovanih na proteomiji biće detaljno obuhvaćeni zajedno sa matematičkim modeliranjem, bioinformatičkom analizom i strategijama integracije podataka. Takođe će biti obuhvaćena regulatorna pitanja i strategije inovacija i komercijalizacije. Praktičan šestomesečni laboratorijski projekat otkrivanja droge činiće značajnu komponentu iskustva načina na koji se kandidati za drogu identifikuju i provodaju kroz razvojni cevovod.
- Stručni fakulteti i viši praktičari industrije koji rade na čelu svojih disciplina
- Hands-on praktično iskustvo u bioprocesiji
- Velika istraživačka komponenta u hi-tech istraživačkoj laboratoriji
- Posete kompanije i pristup Nacionalnom institutu za bioprocesistracija i obuku (NIBRT) u kampusu
Izjava o viziji i vrednostima
MSc program u bioterapeutici osmišljen je za diplomce iz oblasti nauke/hemije i ima za cilj razvoj specifičnih, primenjenih znanja i veština iz bioterapeutike, pozicioniranje diplomaca za zapošljavanje u industriji bioterapeutike, pridruženim industrijama zasnovanim na bio-baziranju ili u daljim doktorskim istraživačkim programima (Purposes). Maturanti programa MSc Bioterapeutika biće veoma dobro informisani o sveobuhvatnom paketu specifičnih tema i problema sa kojima se rutinski susreću u okviru komercijalnog bioterapeutskog okruženja. Cilj nam je da proizvedemo visoko motivisane, nezavisne mislioce sa dobro razvijenim sposobnostima za rešavanje problema i sposobni da efikasno rade u profesionalnom okruženju bilo sami ili u timovima. Poseban je akcenat na profesionalnom razvoju karijere i upoznavanje studenata sa profesionalcima na komercijalnom radnom mestu (Vrednosti). Obezbeđujemo naučno okruženje u okviru kojeg se interesovanje studenata za bioterapeutiku unaočava kroz predavanja stručnjaka iz akademije i industrije. Njihova kreativnost i veštine rešavanja problema unapređene su kroz grupne projekte i alate za učenje zasnovane na računaru. Studenti razvijaju praktične bioterapeutičke veštine u značajnom šestomesečnom istraživačkom projektu koji se sprovodi u specijalizovanoj laboratoriji za istraživanje bioterapeutike. Učenici se takođe upoznaju sa mogućnostima stažiranja koje su dostupne na radnom mestu (Priroda okruženja za učenje). Različiti nastavni pristupi zaposleni u isporuci nastavnog plana i programa ogledaju se u različitim procenama, koje obuhvataju klasičan pismeni ispit, oralne procene, studije slučaja, grupnu prezentaciju plakata, prezentacije seminara i konačnu tezu zasnovanu na istraživačkom projektu. Ovi zadaci su osmišljeni tako da se blisko usklade sa normalnom aktivnošću i izlazom profesionalaca u industriji (Nastava, učenje i procena).