
Osnovne studije in
Program studija psihologije Menlo College

Uvod
Psihologija je proučavanje ljudskog uma. Psiholozi nam pomažu da bolje razumemo sebe i svoje odnose u svetu oko nas koji se brzo menja. Neka od pitanja koja postavljamo – i na koje odgovaramo – na Menlo College uključuju:
- Zašto se ponašamo na određene načine lično u odnosu na onlajn?
- Kako mozak utiče na našu privlačnost prema drugima i naše angažovanje u svetu posla ili škole?
- Kako možemo podržati marginalizovanu populaciju u školi ili na poslu iu našim zajednicama?
- Šta psiholozi mogu doprineti performansama sportista?
- Kako obogaćene ili osiromašene sredine utiču na akademska i profesionalna postignuća?
- Kako možemo sprovoditi i komunicirati istraživanja koja su etički odgovorna i koja poštuju višestruka životna iskustva?
- Šta čini naš identitet i kako se on razvija kroz naše živote?
- Kako možemo primeniti naučnu nauku i metode da pomognemo ljudima da vode zadovoljavajući život?
- Kako možemo bolje razumeti i lečiti mentalne bolesti dok promovišemo dobrobit?
- Kako možemo napredovati društveno, psihički i fizički od mladosti do kasnog života?
Da bi nam pomogao da odgovorimo na ova pitanja, Fakultet psihologije je osmislio program Misija da promoviše dobrobit pojedinaca i zajednica podizanjem svesti o psihološkim, društvenim, kulturnim i biološkim uticajima na ljudski rast i razvoj.
Da bi ostvario misiju Psihološkog programa, fakultet donosi viziju u kojoj se studenti podstiču da posmatraju ljudsko ponašanje i iz interpersonalne i iz intrapersonalne perspektive, ispitujući sopstvena iskustva u svetlu odnosa sa drugima. Mala odeljenja okupljaju nastavnike i studente da rade i izazivaju jedni druge da postave i postignu akademske, lične i profesionalne ciljeve. Ove razvojne mreže nastavnika i vršnjaka pomažu studentima da upoznaju sebe, izgrade svoje prednosti i prevaziđu svoje slabosti kako bi identifikovali šta bi želeli da postignu u svetu.
U Menlou, mi pružamo snažnu osnovu za dodiplomski studij psihologije kroz opšti nastavni plan i program psihologije višeg odeljenja, dok istražujemo aktuelna psihološka pitanja, uključujući razvoj identiteta, međukulturalne odnose i rod u društvenim organizacijama. Nastavni plan i program psihologije podržavaju četiri stuba psihološke nauke: biološki uticaji na ponašanje; prethodnice i tretmani psihopatologije; individualne i kulturne razlike ličnosti; i razvojne promene tokom životnog veka. Studenti psihologije biraju između osnovnih izbornih predmeta iz psihologije, liberalnih umetnosti i biznisa kako bi individualizovali svoje istraživanje ljudskog ponašanja u mnogim društvenim i organizacionim kontekstima sa pogledom na postdiplomske škole i profesionalne pozicije. Dve karakteristične pedagogije demonstriraju integraciju teorije i prakse koja je obeležje nastavnog plana i programa psihologije: primenjena terenska iskustva i završni rad na temu od lične i profesionalne važnosti. Fokus na snažno teorijsko razumevanje i konceptualne primene koje ciljaju na individualna interesovanja uspešno pripremaju studente za mnoštvo puteva, uključujući karijere i postdiplomske studije u oblastima kao što su savetovanje, ljudske usluge, rehabilitacija, obrazovanje, pravo i poslovanje. Šta god da izaberete, kada napustite Menlo, bićete spremni.
Američko psihološko udruženje (APA 2013) preporučuje pet grupa ciljeva i ishoda učenja kako bi se osiguralo da svi diplomci psihologije imaju znanja i veštine koje se očekuju na dodiplomskom nivou – i spremnost za karijeru da pristupe postdiplomskim studijama i različitim profesionalnim ulogama. Nivoi mature ovih klastera su utkani u nastavni plan i program psihologije.
- Baza znanja iz psihologije:
- Konceptualno ovaj cilj znači da studenti imaju razumnu širinu i dubinu „ključnih koncepata, principa i sveobuhvatnih tema u psihologiji“ (APA, 2013, str. 15). Operativno, studenti će završiti sveobuhvatnu procenu osnovnih kompetencija nastavnog plana i programa: psihološki poremećaji, razvoj životnog veka, biopsihologija i teorija ličnosti.
- Naučno istraživanje i kritičko mišljenje:
- Konceptualno ovaj cilj znači da učenici mogu „koristiti naučno rezonovanje za tumačenje psiholoških fenomena“ (APA, 2013, str. 20). Operativno, studenti dizajniraju i sprovode projekat Senior Thesis Capstone koji demonstrira psihološku informatičku pismenost i standarde istraživačkog dizajna, kritike i analize.
- Etička i društvena odgovornost u raznolikom svetu:
- Konceptualno ovaj cilj znači da studenti mogu „primeniti etičke standarde za procenu psihološke nauke i prakse“ (APA, 2013, str. 26) u raznolikoj globalnoj zajednici. Operativno, studenti pokazuju pažnju na psihosocijalna pitanja različitih populacija i etičke prakse za istraživanje i ljudske usluge tokom nastavnog plana i programa, što je kulminiralo njihovim kritikama literature u višem radu.
- Komunikacija:
- Konceptualno ovaj cilj znači da učenici „pokažu efikasne pismene...i prezentacijske veštine“ (APA, 2013, str. 30). U operativnom smislu, studenti demonstriraju veštine pismene i usmene komunikacije tako što sprovode i pišu analitičku recenziju literature o ključnom socijalno-psihološkom pitanju i usmeno predstavljaju svoje nalaze javnoj publici u završnici završne teze.
- Profesionalni razvoј:
- Konceptualno ovaj cilj znači da studenti „razvijaju smisleno profesionalno usmerenje za život nakon diplomiranja“ (APA, 2013, str. 16) koje primenjuje „psihološke sadržaje i veštine na njihove ciljeve u karijeri“. Operativno, sadržaj kursa, projekti viših teza i prilike za volontere ili stažiranje mogu se koristiti za istraživanje različitih pravaca za zapošljavanje i postdiplomske škole.
Profesori
Mark Hager
galerija
English Language Requirements
Potvrdite svoje znanje engleskog jezika Duolingo engleskim testom! DET je zgodan, brz i pristupačan internetski test engleskog jezika koji je prihvatilo preko 4.000 univerziteta (poput ovog) širom sveta.