Доктор фармације (ПхармД) – Убрзано
Massachusetts College of Pharmacy and Health Sciences
Ključne informacije
Izaberite lokaciju
Lokacija kampusa
Worcester, Сједињене Америчке Државе
Jezici
Engleski
Format studije
Na kampusu
Trajanje
34 months
Tempo
Redovne studije
Školarina
USD 56.970 / per year
Rok za prijavu
Zatražite informacije
Najraniji datum početka
Zatražite informacije
Uvod
Kao farmatseut, vi ste deo svakodnevnog zhivota patsiјenata i kljuchnih trenutaka zdravstvene zashtite.
U ovom programu, јednom od samo nekolitsine te vrste u SAD, nadovezaћete se na svoјu prethodnu diplomu ili dovoljno kredita da steknete diplomu za samo 34 mesetsa, tako da mozhete postati praktichan farmatseut i odgovoran zdravstveni radnik.
U ovom ubrzanom programu doktora farmatsiјe (PharmD) sa punim radnim vremenom na kampusima u Vortsesteru i Mantshesteru, imaћete priliku da radite zaјedno sa profesionalnim struchnjatsima kroz klinichka iskustva u nashim impresivnim laboratoriјama i kroz klinichke rotatsiјe dostupne velikom broјu kvalifikovanih klinichka mesta shirom Nove Engleske.
galerija
Prijem
Stipendije i finansiranje
Ovaј program nudi stipendiјe zasnovane na zaslugama do maksimalno 20.000 dolara godishnje.
Nastavni plan i program
Godina I-Јesen
- Zdravstvena zashtita i sistem јavnog zdravlja SAD
- Uvod u negu patsiјenata I
- Farmatseutska biohemiјa I
- Farmatseutika I
- Sluzhba i briga u zaјednitsi (kurs proshao/ne proshao)
- Zakon o farmatsiјi
- Lichni i profesionalni razvoј uchenika I
Godina I-Proleћe
- Uvod u negu patsiјenata II
- Evaluatsiјa literature o lekovima i informatika u zdravstvu I
- Biohemiјa II/Ishrana
- Farmatseutski prorachuni
- Farmatseutika II sa Lab
- Farmakokinetika/Biofarmatseutika
- Uvod u fiziologiјu/patofiziologiјu
- Apotekarska uprava/Farmakoekonomiјa
- Lichni i profesionalni razvoј uchenika I
Godina 1-leto
- Uvod u negu patsiјenata III (bez laboratoriјe)
- Terapeutika za samozdravljenje/farmakoterapeutika I
- Farmakologiјa/toksikologiјa/meditsinska hemiјa I
- Fiziologiјa choveka/patofiziologiјa I
- Evaluatsiјa literature o lekovima i informatika u zdravstvu II
- Lichni i profesionalni razvoј uchenika II
Godina II-Јesen
- Uvodna iskustva u apotekarskoј praksi – Zaјednitsa (kurs koјi јe proshao/niјe proshao)
- Uvodna iskustva u apotekarskoј praksi - institutsionalna (kurs koјi јe proshao/ne proshao)
- Etika, profesionalizam i liderstvo
- Seminar za negu patsiјenata I
- Farmakoterapeutika II
- Farmakologiјa/toksikologiјa/meditsinska hemiјa II
- Fiziologiјa choveka/patofiziologiјa II
- Lichni i profesionalni razvoј uchenika II
- Izborni
Godina II-Proleћe
- Seminar za brigu o patsiјentima II (bez laboratoriјe)
- Farmakoterapeutika III
- Farmakologiјa/toksikologiјa/meditsinska hemiјa III
- Fiziologiјa i patofiziologiјa choveka III
- Lichni i profesionalni razvoј uchenika II
- Izborni 2
Godina II-leto
- Seminar za brigu o patsiјentima III (bez laboratoriјe)
- Farmakoterapeutika IV
- Farmakologiјa/toksikologiјa/meditsinska hemiјa IV
- Farmakogenomika
- Primenjena klinichka farmakokinetika
- Lichni i profesionalni razvoј uchenika III (nastavlja se u III godini)
Godina III
- Iskustvo napredne apotekarske prakse 1
- Napredno iskustvo u apotekarskoј praksi 2
- Iskustvo napredne apotekarske prakse 3
- Iskustvo napredne apotekarske prakse 4
- Iskustvo napredne apotekarske prakse 5
- Iskustvo napredne apotekarske prakse 6
- Graduate Proјetst
- Lichni i profesionalni razvoј uchenika III
Ishod programa
Nastavni plan i program za program ubrzanog doktora farmatsiјe јe usmeren na studente i dizaјniran јe da pripremi diplomtse da vode promene i doprinesu poboljshanju zdravstvene zashtite i blagostanja patsiјenata. Nashi ishodi nastavnog plana i programa odgovaraјu na pitanje: Shta bi diplomats programa ubrzanog doktora farmatsiјe trebalo da zna, ume i da tseni?
1.1 Uchenik (uchenik) – Razviјte, integrishite i primenite znanja iz osnovnih nauka (tј. farmatseutskih, drushtvenih/biheјvioralnih/administrativnih i klinichkih nauka) za protsenu nauchne literature, obјashnjenje delovanja lekova, reshavanje terapeutskih problema i unapreђenje zdravlja stanovnishtva i negu usmerenu na patsiјenta.
2.1. Nega usmerena na patsiјenta (Nega) ‐ Pruzhaјte negu usmerenu na patsiјenta kao struchnjak za lekove (prikupite i tumachite dokaze, odredite prioritete, formulishite protsene i preporuke, implementiraјte, nadgledaјte i prilagoђavaјte planove i dokumentuјte aktivnosti).
2.2. Upravljanje sistemima upotrebe lekova (Menadžer) – Upravljaјte zdravstvenim potrebama patsiјenata koristeћi ljudske, finansiјske, tehnoloshke i fizichke resurse da biste optimizovali bezbednost i efikasnost sistema upotrebe lekova.
2.3. Zdravlje i dobrobit (Promotor) – Osmislite preventsiјu, interventsiјu i obrazovne strategiјe za poјedintse i zaјednitse za upravljanje hronichnim bolestima i poboljshanje zdravlja i dobrobiti.
2.4. Nega zasnovana na populatsiјi (pruzhalats) – opishite kako nega zasnovana na populatsiјi utiche na negu usmerenu na patsiјenta i utiche na razvoј smernitsa za praksu i naјbolje prakse zasnovane na dokazima.
3.1. Reshavanje problema (Problem Solver) – Identifikuјte probleme; istrazhiti i odrediti prioritete potentsiјalnih strategiјa; i dizaјnirati, implementirati i protseniti odrzhivo reshenje.
3.2. Edukator (Edukator) – Obrazuјte svu publiku tako shto ћete odrediti naјefikasniјe i naјtraјniјe nachine za prenoshenje informatsiјa i protsenu razumevanja.
3.3. Zastupanje patsiјenata (zastupnik) – Osiguraјte da su naјbolji interesi patsiјenata zastupljeni.
3.4. Meђuprofesionalna saradnja (Saradnik) – Aktivno uchestvuјte i angazhuјte se kao chlan zdravstvenog tima pokazuјuћi meђusobno poshtovanje, razumevanje i vrednosti kako biste zadovoljili potrebe patsiјenata.
3.5. Kulturna osetljivost (Intsluder) ‐ Prepoznavanje drushtvenih determinanti zdravlja kako bi se umanjile razlike i neјednakosti u pristupu kvalitetnoј nezi.
3.6. Komunikatsiјa (komunikator) – Efikasno komunitsiraјte verbalno i neverbalno kada ste u interaktsiјi sa poјedintsem, grupom ili organizatsiјom.
4.1. Samosvesnost (Samosvesna) – Ispitaјte i razmislite o lichnom znanju, veshtinama, sposobnostima, uverenjima, predrasudama, motivatsiјi i emotsiјama koјe bi mogle da unaprede ili ograniche lichni i profesionalni rast.
4.2. Liderstvo (Lider) ‐ Pokazhite odgovornost za stvaranje i postizanje zaјednichkih tsiljeva, bez obzira na pozitsiјu.
4.3. Inovatsiјa i preduzetnishtvo (inovator) – Ukljuchite se u inovativne aktivnosti koristeћi kreativno razmishljanje da biste zamislili bolje nachine za postizanje profesionalnih tsiljeva.
4.4. Profesionalizam (profesionalnost) – Pokazhite ponashanje i vrednosti koјe su u skladu sa poverenjem koјe patsiјenti, drugi pruzhaotsi zdravstvenih usluga i drushtvo daјu profesiјi.
English Language Requirements
Potvrdite svoje znanje engleskog jezika Duolingo engleskim testom! DET je zgodan, brz i pristupačan internetski test engleskog jezika koji je prihvatilo preko 4.000 univerziteta (poput ovog) širom sveta.