Keystone logo
Аргентина

Najbolji univerziteti za Zdravstvo Programi u Аргентина 2023

Broj institucija: 125
    • Mendoza, Аргентина

    Aden је фокусиран на обуку и професионални развој директора и менаџера компанија, како у директном тако иу е-учењу. Карактерише га иновативност својих модела учења оријентисаних на практичну примену и коришћење интерактивних, искуствених и игривих методологија часова, које предају професори који преносе своје огромно менаџерско искуство и преносе најбоље праксе које се примењују у компанијама широм Америке, Латинске Америке.

    • Pilar, Аргентина
    • Rosario, Аргентина

    Као универзитетска институција предлажемо да служимо друштву кроз потрагу за истином у свим њеним димензијама, кроз развој и пренос знања са универзалном визијом.

    • Bologna, Италија
    • Cesena, Италија
    • + 4 više

    Алма Матер Студиорум, најстарији универзитет у западном свету, утрљава пут иновацијама кроз све богатији програмски каталог, врхунска истраживања и сталну и све ширу међународну перспективу.

    • 1906, Аргентина

    Бити у области образовања значи бити спреман за промене, учење је стално кретање. Ако овој битној особини додамо брзину коју данас доживљавамо у друштвеним променама, када говоримо о методи поучавања, морамо почети говорећи да је све могуће. Почињемо са очигледним: језик нам омогућава комуникацију. Стога учење другог језика мора имати комуникацију као главну ос. Наводимо наше ученике да комуницирају на шпанском, наш метод има јасан нагласак на комуникацији. Поред ове дидактичке сврхе, верујемо у моћ уроњавања у заједницу говорника шпанског. Када су ученици уроњени у језик који жели да научи, све што науче на часу примењује се у различитим контекстима стварног живота све време. Ова стална изложеност комуницира потребу за снажном мотивацијом и стога увелико повећава њихове шансе за учење. У ВОС-у користимо образовну моћ овог урањања у језик: нема очигледних реалности, користимо стварност свом снагом, како на часу тако и изван ње (у е-учењу то је такође могуће: шпанско урањање може бити скоро потпуно постигнуто путем друштвене мреже). Ово усвајање знања наставља се недељним радионицама и културним активностима које сваки дан чине културном авантуром са шпанским језиком. Приликом дизајнирања нашег образовног програма и планирања сваког часа шпанског језика, веома смо свесни кључне чињенице да је „технологија утицала на учење“. Ово мења праксу подучавања, улогу ученика, оно што је знање и, у суштини, оно што радимо да људи науче.

    • Buenos Aires, Аргентина

    имплантесАргентина онлине, користећи VisualRex , нуди вам једно од најбољих искустава онлине образовања у имплантологији и другим сродним областима. Услуга се емитује на захтев, што вам омогућава да пратите курсеве на уређајима које желите и када желите. Након што је онлине курс одобрен, имате могућност и предност да учествујете у једнонедељном интензивном практичном курсу (ЦПИ), где ћете применити све што сте научили, постављајући између 6 до 12 имплантата пацијентима. Онлине студенти, 10% бонуса на ЦПИ и друге погодности.

    • La Plata, Аргентина

    Универзитет дел Есте рођен је у новом националном, регионалном и светском контексту, претпостављајући тренутак у историји да мора путовати с одговорношћу и чврстом посвећеношћу да тумачи, учествује и доприноси овом контексту. Квалитет на нашем Универзитету одржава се у трајној потрази за нивоом изврсности, очувањем институционалног идентитета, релевантности процеса и сталном интерном и екстерном евалуацијом, заснованом на неопходном разумевању окружења у које је убачено. Научно -истраживачко окружење, простор за образовне услуге и континуирану обуку. Наш универзитет је посвећен квалитету наставе, изврсности у истраживању и подршци заслугама, способностима и једнакости. Олакшавање и промовисање приступа висококвалитетним информативним материјалима за читање, консултације и учење, као и стална оријентација, вођење и стална подршка специјализованих тутора фокусираних на саветовање. Тежимо стварању усправних, способних и критичних грађана, са широком и мултидисциплинарном визијом и који преузимају одговорност доприноса праведнијем свету који нас подржава. Драго ми је што вас могу поздравити у овом возилу информација и комуникације у којем ћете моћи започети знање и однос који желимо плодоносне и интензивне.

    • San Martín, Аргентина

    УНСАМ је национални, јавни и бесплатни универзитет основан 1992. године. Нуди широк спектар додипломских и дипломских каријера, како у области хуманистичких и друштвених наука, тако и у области егзактних и природних наука. Више од 65% његових ресурса намењено је науци и технологији. Са фокусом на политике заједничког рада, одржава односе са агенцијама које промовишу научна истраживања и трансфер технологије. Његови савези са Националним саветом за научна и техничка истраживања (ЦОНИЦЕТ), Националном комисијом за атомску енергију (ЦНЕА), Националним институтом за индустријску технологију (ИНТИ) и Националним институтом за пољопривредну технологију (ИНТА), између осталих, побољшавају теоријска производња, развој њихових истраживања и обука људских ресурса. Међу његовим достигнућима укључују клонирање битрансгеног говеда за производњу млека сличног људском и рестаурацију мурала Пластиц Екерцисе, аутора Давида Алфара Сикуеироса. УНСАМ такође има своју издавачку кућу (преко 100 објављених наслова) и до данас је потписао више од 250 уговора са страним универзитетима за размену студената, наставника и истраживача. Његово седиште је у округу Генерал Сан Мартин, северозападно од аутономног града Буенос Аиреса. Изграђен на старој железничкој плажи од више од два хектара, кампус Мигуелете представља једну од главних атракција територије Буенос Аиреса у смислу архитектонског планирања и очувања наслеђа.

    • Salta Province, Аргентина

    Национални универзитет у Салти је институција јавног права, аутономна и аутаркична, чији су циљеви промоција, ширење и очување културе. Ову сврху испуњава у сталном контакту са универзалном мисли и посебну пажњу посвећује проблемима региона и земље. Универзитет доприноси развоју културе кроз хуманистичке студије, научна и технолошка истраживања и умјетничко стваралаштво. Ширите идеје и уметничка достигнућа кроз наставу и различита средства комуникације знања. Мисија Универзитета је генерисање и пренос знања, науке и њених примена и уметности. Његова главна сврха је образовање из етичке перспективе. Универзитет тежи интегралном и складном формирању чланова универзитетске заједнице, наставника, студената, дипломаца и универзитетског помоћног особља и улива им дух моралне исправности и етичке и грађанске одговорности. Обучава истраживаче, наставнике и одговарајуће стручњаке. Одржава сталне везе са својим дипломцима кроз континуирани процес обуке чији је циљ ажурирање и побољшање, промовисање наставе, истраживања и професионалне праксе посвећене проблемима земље и региона. У својству државног ентитета, сарађује на идентификацији и рјешавању националних и регионалних проблема, у складу са посебним нормама које регулишу његове функције, износи своје закључке, даје техничке савјете и учествује у заједничким активностима са државним и приватним институцијама путем споразумима. сарадња. Универзитет је лишен идеолошких, политичких и вјерских питања, разумијевања друштвених, политичких и идеолошких проблема, проучавајући их научно. То је страно сваком секторском интересу или догматској концепцији. Промовише критички став, осигуравајући у њему најширу слободу изражавања. Универзитет, поред свог специфичног задатка као студијског и истраживачког центра, настоји да кроз интеракцију са околином прошири добробити свог културног и друштвеног деловања.

    • Bernal, Аргентина

    Национални универзитет Куилмес (УНК за почетне слова на шпанском) основан је 1989. године. Налази се у срцу метрополитанског подручја Јужног Буенос Аиреса, у граду Бернал, Куилмес. Три милиона људи живи у овом региону, који централизује 20% индустријских објеката у земљи. Данас УНК има преко једанаест хиљада студената, распоређених међу својим дипломским и постдипломским студијама. Мисија Универзитета је производња, настава и пренос знања највишег квалитета, у окружењу једнакости и различитости. Основне функције УНК -а су настава, истраживање, додатни курсеви, формирање људских ресурса, технолошки развој, иновације производа и промоција културе.

    • Lomas de Zamora, Аргентина

    Настава овог универзитета препозната је у различитим областима. Кроз алате за процену материјалних и људских ресурса одржавамо стандарде изврсности у својој каријери, истовремено промовишући ажурирање и критички преглед садржаја.

    • José C. Paz, Аргентина

    Смештен у граду Јосе Ц. Паз, Национални универзитет Јосе Цлементе Паз (УНПАЗ) основан је 2009. године Законом бр. 26,577. УНПАЗ признаје високо образовање као основно друштвено право за економски, друштвени и културни развој региона и за јачање владавине права и демократских вредности људи. У том смислу, његова мисија је предавање у високом образовању, као и производња и ширење знања које доприноси развоју региона, стављајући се у службу консолидације друштвене једнакости и развоја. Његова визија је промовисање правичности, инклузије и проширење могућности које високо образовање нуди локалној заједници. Вредности које га инспиришу засноване су на солидарности као путу у задатку формирања мушкараца и жена од интегритета који су, као људи и грађани, носиоци највиших идеала које хуманизам подиже и способни да своје знање ставе у службу друштва. демократију и раст човечанства. Циљ ове куће студија је гарантовати бесплатно додипломско образовање и приступ јавности, бесплатни и бесплатни универзитет, осигуравајући једнаке могућности и могућности, развијајући плуралну отвореност без икакве дискриминације према свим секторима друштва. Приступ било ког грађанина јавном универзитету представља стечено право. Високо образовање не би требало бити само јавно и друштвено добро, већ универзално људско право и одговорност државе.

    • Los Polvorines, Аргентина

    Национални универзитет Генерал Сармиенто (УНГС) основан је 20. маја 1992. године, Националним законом број 24,082, а основан је 1993. године када су именовани ректор организатор Роберто Ноел Домецк и Саветодавна комисија. УНГС дугује своје име тадашњој странци генерала Сармиента, која је касније 1994. године подељена на три општине: Сан Мигуел, Јосе Ц. Паз и Малвинас Аргентинас. Од свог оснивања, Универзитет је као принцип усвојио везу између обуке, критичког истраживања проблема који утичу на друштво и тражења алтернативних акција за њихово превазилажење. УНГС је организован у четири интердисциплинарна института за истраживање и наставу који настоје да одговоре на актуелне проблеме везане за индустрију, науку, град и знање. То су Институт наука, Институт из Конурбана, Институт за индустрију и Институт за хумани развој. Централни аспект њене активности је допринос демократизацији наставе, приступ знању свим секторима друштва и тражење академске изврсности, претпостављајући педагошку стратегију усредсређену на обезбеђивање солидне основне и специфичне обуке ученика. У том оквиру, Универзитет нуди бесплатне дипломе, национално важеће дипломе, стипендије за студије, академске стипендије за обуку у настави, истраживању, менаџменту и услугама у заједници, персонализовану подршку за уџбенике, савремену и ефикасну библиотечку јавност и бесплатан приступ и квалитетне академске простор. Његов универзитетски кампус налази се на адреси Јуан Мариа Гутиеррез 1150, град Лос Полворинес, Малвинас Аргентинас, северозападно од Великог Буенос Аиреса.

    • Avenida Doctor Luis Gutniski, Аргентина

    Универзитетски живот у Формози јавља се стварањем Националног универзитета на североистоку, (УННЕ -14. децембра 1956., Уредбом -законом бр. 22.229), као универзитетског центра за цео регион који је обухватао провинције Цхацо, Цорриентес , Мисионес и Формоса. У стварности, универзитетска активност започела би тек у Формози споразумом потписаним између Владе покрајине и Националног универзитета на сјевероистоку. Касније, 26. марта 1971. године, потписан је Уговор којим је створен Универзитетски институт Формоса, који је започео своју активност 21. априла 1971. стара структура према Резолуцији Ректората број 0375 од 14. марта 1974. године, на основу поменута резолуција министара. Резолуцијом Ректората бр. 2082 од септембра 1976. рад постојећих академских јединица (Универзитетски институт, Факултет пољопривредних образовних наука и Факултет обновљивих природних ресурса) обједињен је у Факултету обновљивих природних богатстава, у којем би диктирају на стабилан начин, каријеру у шумарском инжењерингу, спроводећи различите каријере са пуним радним временом према новим потребама. Друге универзитетске активности биле су усмерене на агенте који су већ радили у овим областима. Такав је био случај каријере техничара јавне управе или банкарског техничара. Израз професора чија је регистрација извршена у периоду између 1970. и 1974. године условљен је потребом да се испуне посебни захтеви за особе које су биле неактивне, иако су за те каријере биле отворене друге пријаве. 1984. године наставно особље је почело да функционише, међу каријерама успостављеним Споразумом. 1986. Наставно особље у диференцираном образовању и Наставно особље у биологији започело је стабилну каријеру, која се наставља до данас.

    • Córdoba, Аргентина

    Национални универзитет у Кордоби (УНЦ) има студентску популацију од приближно 136 хиљада студената. Физички заузима површину од 11,5 милиона квадратних метара, од чега се 1,37 милиона налази у граду Кордоби, а остатак у унутрашњости покрајине Кордоба. Сопствена покривена површина прелази 380 хиљада квадратних метара. Дистрибуиран између Циудад Университариа и историјског центра Кордобе, УНЦ - такође познат као Цаса де Трејо - има петнаест факултета; две средње школе; 145 истраживачких центара и института; двадесет пет библиотека; седамнаест музеја; лабораторија за производе од крви; две болнице; банка крви; две астрономске опсерваторије; резерват природе и мултимедијални комуникациони систем који се састоји од два телевизијска канала, два радија (АМ и ФМ) и портала за вести.

    • Buenos Aires, Аргентина

    УНдеЦ је високошколска установа, јавна и бесплатна, одговорна и посвећена квалитету, релевантности и припадности чилеанском друштву, покрајини и региону; енергичан, креативан и стално расте. Иако национални универзитети морају одговорити на оперативне логике и параметре квалитета који су подједнако у надлежности свих чланова Националног универзитетског система, они такође имају геополитичку обавезу. Одлука о оснивању универзитета заснована је на уверењу да се ојача развој овог региона.