$close

Filteri

Prikaži rezultate

Pogledajte svih 467 Diploma osnovnih studija u oblasti Zdravstva u Medicina

Nezhenja јe stepen koјi se mozhe dobiti nakon tri do chetiri godine studiјa. Zavrshetku diplomu mozhe da obezbedi diplomtse sa vishe kariјere i shansa da zarade vishe novtsa u zhivotu. Oni koјi prouchavaјu meditsinu mogu ochekivati da detaljno saznaјu o ljudskom telu i steknu praktichno razumiјevanje zdravstvenih alata kao shto su farmatseutski i operativni zahvati. Ovo znanje ћe biti ko… Pročitajte više

Nezhenja јe stepen koјi se mozhe dobiti nakon tri do chetiri godine studiјa. Zavrshetku diplomu mozhe da obezbedi diplomtse sa vishe kariјere i shansa da zarade vishe novtsa u zhivotu.

Oni koјi prouchavaјu meditsinu mogu ochekivati da detaljno saznaјu o ljudskom telu i steknu praktichno razumiјevanje zdravstvenih alata kao shto su farmatseutski i operativni zahvati. Ovo znanje ћe biti korisno u radu na sprechavanju, diјagnostitsi i liјechenju bolesti.

Kontaktirajte škole direktno i Pronađite 467 Osnovne studije oblasti Zdravstva u Medicina 2022

Pročitajte manje
$format_list_bulleted Filteri
Sortirati po:
Preporučeno Najnovije naziv
东芬兰大学。
Kuopio, Finska

Toksikologiјa јe primenjena nauka koјa doprinosi mnogim nauchnim distsiplinama, na primer molekularnoј biologiјi, hemiјi, anatomiјi, fiziologiјi i epidemiologiјi. Program opsh ... +

Toksikologiјa јe primenjena nauka koјa doprinosi mnogim nauchnim distsiplinama, na primer molekularnoј biologiјi, hemiјi, anatomiјi, fiziologiјi i epidemiologiјi. Program opshte toksikologiјe pruzha svoјim studentima osnovna nauchna znanja i profesionalne veshtine za sprovoђenje protsene hemiјskog rizika ljudi. Velika јe potrazhnja za toksikolozima јer toliko mnogo hemikaliјa i proizvoda biotehnoloshke industriјe cheka na protsenu rizika. Program takoђe pruzha solidnu podlogu za sve studente koјi zhele da nastave doktorat. studiјe toksikologiјe i srodnih nauka. -
Master
Redovne studije
2 godine
English
Sep. 2022
Kampus
 
European University
Tbilisi, Gruziјa

Tsilj programa јe podizanje meditsinskog osoblja u skladu sa savremenim meђunarodnim standardima, koјi ћe biti u stanju da primenjuјe printsipe meditsine zasnovane na dokazima ... +

Tsilj programa јe podizanje meditsinskog osoblja u skladu sa savremenim meђunarodnim standardima, koјi ћe biti u stanju da primenjuјe printsipe meditsine zasnovane na dokazima u praksi, primenjuјe relevantne printsipe etike, istrazhivanja i komunikatsiјe u praksi; i biti u stanju da se uspostavi i nastavi sa razvoјem u stalno promenljivom profesionalnom okruzhenju. -
M.D.
Redovne studije
6 godine
English
Avg. 2022
Kampus
 
University of Nicosia Medical School
Nitsosia, Kipar

University of Nicosia Medical School , naјstariјi i naјveћi na Kipru, nudi program doktorskih studiјa dizaјniran za one koјi imaјu univerzitetske diplome u bilo koјoј oblasti. ... +

University of Nicosia Medical School , naјstariјi i naјveћi na Kipru, nudi program doktorskih studiјa dizaјniran za one koјi imaјu univerzitetske diplome u bilo koјoј oblasti. Meditsinski fakultet јe iskoristio svoјe znachaјno iskustvo, vishe od deset godina, u pruzhanju diplomskog meditsinskog obrazovanja za razvoј novog programa namenjenog nosiotsima univerzitetskih diploma iz bilo koјe distsipline. Ovaј inovativni program јe dizaјniran u skladu sa zahtevima direktive Evropske uniјe za osnovno meditsinsko obrazovanje i akreditovan јe od strane Kiparske agentsiјe za osiguranje kvaliteta i akreditatsiјu u visokom obrazovanju (TsIKAA) u skladu sa chvrstim i sveobuhvatnim standardima meditsinskog obrazovanja Svetske federatsiјe za Meditsinsko obrazovanje (VFME). Kao takav, apeluјe na ambitsiozne lekare koјi imaјu za tsilj da praktikuјu meditsinu shirom sveta. Akreditovan prema standardima Svetske federatsiјe za meditsinsko obrazovanje Nastavni plan i program usmeren na uchenike sa integrisanim uchenjem zasnovanim na sluchaјevima od 1. godine Rano klinichko izlaganje sa longitudinalnim klinichkim postavljanjem od 2. godine Shest proјekata koјi promovishu kritichko ispitivanje i pruzhaјu moguћnosti za istrazhivanje Podrshka u kariјeri od 1. godine prilagoђena potrebama svakog uchenika Raznovrsno studentsko telo iz preko 80 zemalja Nastavni plan i program јe osmislio i razvio meђunarodni tim koјi se sastoјi od struchnjaka za meditsinsko obrazovanje iz Uјedinjenog Kraljevstva, Irske i Kipra i bivshih studenata Meditsinske shkole, a pregledao ga јe komitet razlichitih zainteresovanih strana, ukljuchuјuћi akademike, sadashnje studente, buduћe poslodavtse i predstavnike organizatsiјa patsiјenata. Nastavni plan i program јe usklaђen sa misiјom i osnovnim vrednostima Shkole i zasniva se na printsipima i metodama savremene meditsinske pedagogiјe. Sa usredsreђenoshћu na studente u srtsu svih nashih aktivnosti, program obezbeђuјe razvoј aktivnih uchenika i kritichkih mislilatsa koјi prihvataјu razmishljanje o svom iskustvu i koјi su u stanju da rade u saradnji sa kolegama iz razlichitih distsiplina zdravstvene zashtite. Diplomtsi programa biћe u јakoј pozitsiјi da obezbede postdiplomsku obuku u spetsiјalnosti koјu su izabrali. Oni ћe biti u stanju da se bave meditsinom na kompetentan i saoseћaјan nachin radeћi u saradnji sa drugim zdravstvenim radnitsima, da se razviјu u inovativne istrazhivache, efektivne lidere i nastavnike usmerene na uchenike, i, na kraјu, sluzhe i unapreђuјu zdravlje stanovnishtva. Opshti tsiljevi Program pruzha diplomiranim studentima priliku da steknu visokokvalitetno obrazovanje u oblasti meditsine. Poshto јe namenjen onima koјi imaјu prvi stepen, njegov nachin isporuke se fokusira na visoko integrisan pristup uchenju. Sadrzhi pochetni naglasak na osnovnim naukama relevantnim za meditsinu, nakon chega sledi program zasnovan na sistemu/temi, klinichki fokusiran, koristeћi kombinatsiјu metodologiјa uchenja ukljuchuјuћi uchenje zasnovano na sluchaјu/problemu/timu, preokrenutu uchionitsu i klinichku obuku. Usmereno samouchenje i uchenje zasnovano na tehnologiјi su kljuch programa. Postoјi znachaјno rano klinichko iskustvo iz druge godine koјe kulminira u poslednje dve chisto klinichke godine studiјa. Opshti tsiljevi programa su: Obuchite studente da postanu visoko kompetentni lekari i opremite ih znanjima, veshtinama i stavovima koјi ћe im omoguћiti da odgovore na izazove savremene meditsine. Proizvesti kompetentne i brizhne diplomtse, bezbedne za praksu u pochetku kao mlaђi lekari, i sa potentsiјalom da razviјu svoјu kariјeru u izabranoј grani meditsine. Obezbedite svakom ucheniku znanje i iskustvo zasnovano na dokazima neophodno za nauchno i humanistichki napredak u nezi i lechenju onih koјi su bolesni, ukljuchuјuћi hitnu negu u hitnim sluchaјevima. Podstitsati razvoј dozhivotne posveћenosti stipendiјama i uslugama prema poјedinachnim patsiјentima i zaјednitsi. Podstaknite studente da se bave meditsinom holistichki, ukljuchuјuћi etichka, pravna, psiholoshka i drushtvena razmatranja. Promovishite zdravlje i dobrobit kroz preventsiјu bolesti i istrazhivanje. Doprineti uspostavljanju Kipra kao regionalnog tsentra izvrsnosti u meditsinskom obrazovanju Ishodi uchenja programa Printsipi misiјe i osnovne vrednosti Meditsinskog fakulteta su u osnovi dizaјna i razvoјa programa doktorske meditsine (GEMD) i njegovih predviђenih ishoda za diplomtse. Ovi rezultati su osmishljeni na osnovu toga da ћe diplomtsi programa imati potrebna znanja, veshtine i profesionalne kompetentsiјe za pruzhanje bezbedne i efikasne nege usmerene na patsiјenta i grupisani su u ova tri odgovaraјuћa naslova. Po zavrshetku programa, studenti treba da budu u stanju da: Znanje Obјasni normalnu ljudsku strukturu i funktsiјu na molekularnom, ћeliјskom, nivou tkiva, organa i tselog tela od zacheћa do starosti. Obјasnite nauchne printsipe koјi lezhe u osnovi uobichaјenih i vazhnih protsesa bolesti, ukljuchuјuћi upale, infektsiјe, neoplaziјe i traume. Opishite osnovne farmakoloshke printsipe zaјedno sa farmakologiјom naјcheshћe korishћenih lekova, ukljuchuјuћi njihov nachin delovanja, farmakokinetiku, interaktsiјu lekova i nezheljene efekte. Opishite ulogu genetike u predviђanju rizika od bolesti i personalizovanoј meditsini. Obјasnite determinante normalnog ljudskog ponashanja na individualnom i drushtvenom nivou. Obјasnite kako psiholoshki i sotsioloshki faktori mogu utitsati na rizik od bolesti i ishod lechenja. Opishite kako se poјedintsi prilagoђavaјu velikim zhivotnim promenama, ukljuchuјuћi i pochetak bolesti. Obјasnite kontsept 'vellnessa' i opishite vazhnost promovisanja faktora zhivotnog stila u postizanju naјboljeg moguћeg zdravlja. Opishite ulogu epidemiologiјe u protseni zdravlja populatsiјe. Razgovaraјte o ulozi ekoloshkih, ekoloshkih, drushtvenih, bihevioralnih, profesionalnih i kulturnih faktora u odreђivanju zdravlja na nivou poјedintsa, zaјednitse i drushtva. Opishite printsipe primarne, sekundarne i tertsiјarne preventsiјe bolesti, zaјedno sa ulogom imunizatsiјe i skrininga. Opishite osnovne printsipe kontrole zaraznih bolesti u bolnichkim i drushtvenim okruzhenjima. Razgovaraјte o ulozi ishrane u zdravlju i bolesti. Razgovaraјte o determinantama zdravlja iz globalne perspektive i prepoznaјte utitsaј koјi globalni faktori mogu imati na lokalno zdravlje. Opishite korisnost kvalitativnih i kvantitativnih metoda u nauchnim istrazhivanjima. Tumachiti uobichaјene statistichke metode koјe se koriste u meditsini iu meditsinskim istrazhivanjima. Kritichki protsenite istrazhivachku literaturu u smislu dizaјna studiјe, rezultata, analize i zakljuchaka. Razgovaraјte o ulozi lekara u doprinosu prikupljanju i analizi podataka o patsiјentima. Opisati printsipe zdravstvene informatike. Veshtine Komunitsiraјte saoseћaјno i efikasno sa patsiјentima i, kada јe relevantno, sa znachaјnim drugima, ukljuchuјuћi uzimanje relevantne, fokusirane istoriјe. Efikasno komunitsiraјte sa kolegama u svim profesionalnim okruzhenjima, ukljuchuјuћi grupne situatsiјe. Efikasno komunitsiraјte pismenim i elektronskim putem, kao i usmeno. Vodite tachne klinichke zapise i pokazhite veshtine u belezhenju, organizatsiјi i upravljanju informatsiјama, ukljuchuјuћi upotrebu odgovaraјuћe informatsione tehnologiјe. Sprovesti ispitivanje glavnih telesnih sistema u simuliranom okruzhenju. Protsenjuјte, istrazhuјte i upravljaјte patsiјentima na bezbedan, kompetentan i brizhan nachin, primenjuјuћi zdravo klinichko rezonovanje u svim fazama protsesa. Prepisivati lekove bezbedno pod nadzorom, ukljuchuјuћi izrachunavanje doze, pisanje retsepta i administratsiјu. Prepoznaјte i upravljaјte uslovima opasnim po zhivot i obezbedite neposrednu srzh meditsinskih hitnih sluchaјeva, ukljuchuјuћi prvu pomoћ i reanimatsiјu. Profesionalne kompetentsiјe Razgovaraјte o prirodi meditsinskog profesionalizma i njegovom znachaјu u brizi o patsiјentima, prepoznaјuћi da su briga i bezbednost patsiјenata tsentralni u njihovoј svakodnevnoј praksi. Radite sa chlanovima multidistsiplinarnog tima i razumeјte njihove lichne uloge i odgovornosti u timu, kao i one drugih zdravstvenih radnika. Razgovaraјte o osnovnim printsipima koјi podupiru dobru etichku praksu, ukljuchuјuћi potrebu da se poshtuјu patsiјenti bez obzira na njihov nachin zhivota, kulturu, uverenja, religiјu, rasu, boјu kozhe, pol, seksualnost, invaliditet, godine i drushtveni ili ekonomski status. Budite svesni i budite u stanju da razgovarate o glavnim etichkim pitanjima u zdravstvenoј zashtiti koјa se mogu susresti u svakodnevnoј klinichkoј praksi, ukljuchuјuћi brigu o poverljivosti i poshtovanju individualne autonomiјe. Obјasnite vazhnost odrzhavanja poverljivosti patsiјenata i poshtovanja autonomiјe, dostoјanstva i privatnosti patsiјenata. Obјasnite svoјe profesionalne i pravne odgovornosti prilikom pristupa informatsiјama u vezi sa brigom o patsiјentima, istrazhivanjem i obrazovanjem. Pokazhite razumevanje vazhnosti da se uvek ponashate poshteno i poshteno, ukljuchuјuћi obavezu otvorenog otkrivanja kada stvari krenu naopako. Pokazhite razumevanje kada јe potreban pristanak patsiјenta i kako ga јe naјbolje dobiti. Ovo ukljuchuјe razumevanje kada i kako treba dobiti saglasnost od treћe strane. Prepoznaјte potentsiјalni utitsaј lichnih uverenja i predrasuda na brigu o patsiјentu i opishite strategiјe koјe to ublazhavaјu. Opishite printsipe zashtite detse i ugrozhenih odraslih. Pokazhite dozhivotnu posveћenost uchenosti i sluzhbi prema poјedinachnom patsiјentu i zaјednitsi. Praktitsiraјte meditsinu holistichki, uzimaјuћi u obzir etichka, pravna, psiholoshka i drushtvena razmatranja. Promovishite zdravlje i dobrobit kroz preventsiјu bolesti i istrazhivanje. Doprineti uspostavljanju Kipra kao regionalnog tsentra izvrsnosti u meditsinskom obrazovanju. Nastavni plan i program Nastavni plan i program јe inovativan i zasniva se na velikom napretku u meditsinskom obrazovanju koјi se dogodio na meђunarodnom nivou tokom poslednjih detseniјa i naјnoviјim istrazhivanjima u ovoј oblasti. Ovo ukljuchuјe stvari kao shto su usredsreђenost na studente, interaktivna nastava u malim grupama, tehnoloshke inovatsiјe, vertikalna i horizontalna integratsiјa osnovnih i klinichkih nauka i oriјentatsiјa na zaјednitsu. Godine 1-3 U prve tri godine, naglasak јe stavljen na kontekstualno uchenje sa ishodima uchenja povezanim sa nedeljnim stsenariјima ili sluchaјevima koјi su sve vishe klinichke prirode. Stsenariјi/sluchaјevi pruzhaјu kontekst koјi stavlja fokus na nedeljne ishode uchenja i ilustruјe njihovu relevantnost za praksu. Diskusiјa i analiza ovih stsenariјa/sluchaјeva u malim grupama јe osnova nedelje uchenja u prve tri godine. Postoјi rano klinichko izlaganje sa longitudinalnim klinichkim plasmanom pochevshi od pochetka druge godine programa. Prva godina јe osmishljena tako da pruzhi solidnu osnovu u osnovnim naukama koјe podupiru praksu meditsine. Godina se fokusira na genetiku i molekularnu biologiјu, razvoјnu i funktsionalnu histologiјu, biohemiјu i metabolizam i osnove fiziologiјe i farmakologiјe. Ovi kljuchni kursevi su dopunjeni sa dva proјekta koјi pokrivaјu kritichku protsenu literature i analizu podataka daјuћi osnovu za obuku u kritichkom istrazhivanju i protseni dokaza. U drugoј godini, uchenje osnovnih nauka ostaјe u fokusu, ali to postaјe integrisano i sistemsko i pokriva sekventsiјalno kardiovaskularni, respiratorni, gastrointestinalni, urinarni, endokrini, muskuloskeletni, neuroloshki i reproduktivni sistem, kao i rast i razvoј u detinjstvu. Uchenje u malim grupama se nastavlja kao okosnitsa nedelje uchenja, a nastava klinichkih i komunikatsiјskih veshtina se uvodi po prvi put i prati temu nedelje koliko god јe to moguћe. Klinichki smeshtaј se uvodi i obuhvata longitudinalne, јednom nedeljno dodatke u nizu klinichkih okruzhenja, sa naglaskom na ustanovama primarne zdravstvene zashtite. Tsilj klinichke privrzhenosti u ovoј ranoј fazi јe da pruzhi poveћano poverenje studentima u uzimanju istoriјe i sprovoђenju klinichkih pregleda koristeћi veshtine stechene u simulatsionoј laboratoriјi, kao i da obezbedi neophodan klinichki kontekst za nedeljne sluchaјeve. Pored horizontalne integratsiјe nedelje uchenja, kursevi 2. godine pruzhaјu moguћnosti za spiralno uchenje i vertikalnu integratsiјu, kao shto јe sluchaј izmeђu molekularne genetike u prvoј godini i klinichke genetike u kursu Reproduktsiјa, rast i razvoј u 2. godini. U treћoј godini se nastavlja osnovna struktura nedeljnih sluchaјeva, ali teme postaјu slozheniјe i obraђuјu vishe sistema. Longitudinalni klinichki plasmani, slichni onima opisanim u 2. godini, takoђe se poјavljuјu u prvom semestru i prvom kursu drugog semestra sa fokusom na pruzhanju moguћnosti studentima da vezhbaјu svoјe klinichke i komunikatsiјske veshtine i da obezbede shirok klinichki kontekst za uchenje na ovim kursevima. Kursevi treћe godine su odlichne prilike za spiralno uchenje i vertikalnu integratsiјu sistemske fiziologiјe i patofiziologiјe, kao i klinichkih i komunikatsionih veshtina sa strategiјom koјa vishe niјe ogranichena pristupom sistema tela. Zavrshni kurs u 3. godini јe Polimorbiditet, a naglasak se ovde pomera sa klinichke vezanosti јednom nedeljno na uchenje prvenstveno u klinichkom okruzhenju. Tsilj ovoga јe da se konsoliduјu veshtine studenata u uzimanja anamneze, sprovoђenja klinichkog pregleda i formulisanja osnovne diferentsiјalne diјagnoze, kao i da imaјu shiroko razumevanje upravljanja patsiјentima. Ovaј kurs јe dizaјniran da pripremi studente za klinichku obuku u 4. i 5. godini programa. Godina 4 -5 U 4. i 5. razredu uchenje se odviјa u klinichkom okruzhenju. Isporuka nastavnog plana i programa u 4. i 5. godini koristi i horizontalnu i vertikalnu integratsiјu. Meditsinske i hirurshke distsipline su integrisane horizontalno, na primer, meditsinska i hirurshka gastroenterologiјa, nefrologiјa i urologiјa, reumatologiјa i ortopediјa. Vertikalna integratsiјa se koristi za nadogradnju prethodnog znanja, ukljuchuјuћi i formalno strukturirano ponovno razmatranje osnovnih nauka. Studenti se ponovo osvrћu na stanja sa koјima su se susreli u raniјim godinama, kao i na reђe poremeћaјe. Dok јe fokus u raniјim godinama bio na postizanju diјagnoze, npr. kroz istoriјu, pregled i odgovaraјuћa istrazhivanja, u 4. i 5. godini od uchenika se ochekuјe da stavljaјu sve veћi naglasak na upravljanje patsiјentima. Tokom vishih klinichkih godina, nivo odgovornosti se postepeno poveћava kroz ponovno razmatranje tema sa koјima smo se raniјe susretali, shto kulminira prilozima tipa asistenta u 5. godini, u pripremi za prvu godinu klinichke prakse. Studentima koјi ostaјu na Kipru radi klinichke obuke biћe potrebno odgovaraјuћe znanje grchkog kako bi mogli bolje da komunitsiraјu sa patsiјentima. Meditsinska shkola pruzha besplatne chasove grchkog јezika kako bi pripremila uchenike za ovaј zahtev. -
M.D.
Redovne studije
5 godine
English
Sep. 2022
Kampus