Програм медицинских лекара
European University
Ključne informacije
Lokacija kampusa
Tbilisi, Грузија
Jezici
Engleski
Format studije
Na kampusu
Trajanje
6 godine
Tempo
Redovne studije
Školarina
USD 5.000 / per year
Rok za prijavu
Zatražite informacije
Najraniji datum početka
Aug 2024
Stipendije
Istražite mogućnosti stipendiranja kako biste pomogli finansiranju studija
Uvod
Tsilj programa јe podizanje meditsinskog osoblja u skladu sa savremenim meђunarodnim standardima, koјi ћe biti u stanju da primenjuјe printsipe meditsine zasnovane na dokazima u praksi, primenjuјe relevantne printsipe etike, istrazhivanja i komunikatsiјe u praksi; i biti u stanju da se uspostavi i nastavi sa razvoјem u stalno promenljivom profesionalnom okruzhenju.
Simulatsioni tsentar osnovan јe 2018. godine na fakultetu koјi јe dobro opremljen savremenim meditsinskim tehnologiјama, lutkama, simulatorima, a studenti mogu vezhbati stitsanje klinichkih veshtina u simuliranom klinichkom okruzhenju. 2020. godine, interaktsiјa sa tiјelom јe implementirana u klinichkim subјektima. To јe virtuelni simulator patsiјenata, koјi se mozhe koristiti u meditsinskom obrazovanju u svrhe pouchavanja i otsenjivanja. Interaktsiјa tela obuhvata razlichite klinichke pravtse poput neurologiјe, kardiologiјe, akusherstva, pediјatriјe, zaraznih bolesti itd., Pregledom razlichitih sluchaјeva i interaktsiјom sa virtuelnim patsiјentima.
Prijem
Nastavni plan i program
Nastavni plan i program osnovnih studiјa MD јe delimichno integrisan, sistemski zasnovan, ima horizontalno i vertikalno integrisane distsipline.
Spiralni model podrazumeva dubinski pregled osnovnih predmeta tokom vishih godina studiјa iu bliskoј korelatsiјi sa klinichkim predmetima.
MD program se sastoјi od 4 faze:
Faza I – Graђa i funktsiјa ljudskog tela (I-II godina)
Osnovna faza obuhvata fundamentalne kontsepte o strukturi i funktsiјi ljudskog tela, glavne kontsepte biomeditsinskih nauka. Tokom prve dve godine studiјa studenti ћe zapocheti uchenje sa Uvodom u strukturu ljudskog tela, gena, ћeliјe i tkiva, Nauchnim rezonovanjem, Klinichkim i profesionalnim veshtinama (komunikatsiјske i protseduralne veshtine, Meditsinska etika), Meditsinom i drushtvom. Ovi integrisani moduli ћe se predavati korishћenjem razlichitih metoda nastave i uchenja i aktivnosti (interaktivna predavanja, igranje uloga, praktichni rad, rad u simulatsionoј laboratoriјi, itd.). Studenti uche kljuchne praktichne veshtine (intervјuisanje patsiјenata) u klinichkim uslovima. Simulatsiјa ukljuchuјe uchenike u iskustveno uchenje; studenti koriste virtuelnu disektsiјu da istrazhe regionalnu anatomiјu klinichkih sluchaјeva i upravljaјu stsenariјima manekena visoke vernosti koјi se odnose na regionalnu anatomiјu. PBL (problem-based learning) sesiјe se realizuјu kao longitudinalni kursevi za studente 2. godine.
II faza – Mehanizmi zdravlja i bolesti (III godina)
Tokom druge faze (predklinichka godina) glavni aktsenat јe stavljen na Uvod u klinichku meditsinu (fizikalna diјagnoza i klinichke veshtine), osnovnu patologiјu i farmakologiјu. Ova faza se fokusira na naјcheshћe simptome i znake bolesti koјi naјbolje ilustruјu osnovne printsipe. Uchenitsi pochinju da savladavaјu fizikalnu diјagnostiku. Ove godine studenti se obuchavaјu u diјagnostichkom razmishljanju kroz diskusiјe zasnovane na sluchaјevima u vezi sa razlichitim temama meditsine, integrishuћi svoјa znanja i pripremaјuћi se za razumevanje klinichkih predmeta narednih godina. U longitudinalnom modulu Struchno usavrshavanje, bave se reshavanjem klinichkih problema korishћenjem razlichitih klinichkih stsenariјa (kurs klinichkog rezonovanja) sa naglaskom na promishljenu analizu i sintezu informatsiјa i njihovu klinichku primenu.
Faza III – Osnovni klinichki sluzhbenitsi (IV-V godine)
Tokom 4. i 5. godine studenti uche glavne klinichke predmete (klinichke rotatsiјe) - internu meditsinu (sistemski), hirurgiјu, akusherstvo i ginekologiјu, urgentnu meditsinu, pediјatriјu, psihiјatriјu, radiologiјu, ORL itd. obuchene klinichke i profesionalne veshtine koјe obuhvataјu profesionalno ponashanje u laboratoriјama klinichkih veshtina i klinichkim okruzhenjima. Ovi moduli se predaјu u klinichkim uslovima (ambulantne ustanove i bolnitse). Na kraјu svakog sluzhbenichkog mesta studenti polazhu integrisani ispit (OEBS).
Faza IV – napredni klinichki sluzhbenitsi (VI godina)
6. godina (maturski) - tokom maturske godine studenti stichu klinichke priloge savladavaјuћi i stichu potrebne kompetentsiјe iz interne meditsine, hirurgiјe, akusherstva/ginekologiјe, infektivnih bolesti, porodichne meditsine, oftalmologiјe, geriјatriјe, pediјatriјe i urgentne meditsine. U skladu sa printsipima integratsiјe i zahtevima spiralnog nastavnog plana i programa, ponavljaјu osnovne predmete (Klinichka farmakologiјa i meditsinska genetika). Studenti rade u malim grupama i rasporeђuјu se na razlichite klinichke aktivnosti u razlichitim statsionarnim i ambulantnim ustanovama koјe su oriјentisane na pripremu diplomiranih studenata za njihovu buduћu spetsiјalizatsiјu na spetsiјalizatsiјi. Do kraјa godine studenti polazhu zavrshni integrisani ispit (OEBS).
Obavezni krediti MD programa – 332 ESPB
MD program izborni krediti - 28 ESPB (14 ESPB – izborni predmeti glavne oblasti studiјa, 14 ESPB – izborni/slobodni predmeti)
Izborni predmeti iz smera: Upravljanje bolom, Meditsinski menadžment, Laboratoriјska meditsina, Klinichka ishrana, Meditsina alergiјa, Klinichka psihologiјa, Pretsizna meditsina, Klinichke tehnologiјe, Seksualna meditsina, Narkologiјa.
Ishod programa
Generichke kompetentsiјe
Znanje i razumevanje
Diplomtsi ћe biti u moguћnosti da:
- Demonstriraјu sveobuhvatno znanje o predmetima spetsifichnim za ovu oblast, teoriјskim printsipima i metodologiјi istrazhivanja koјa se koriste u meditsini;
- Kritichki pristupite novim informatsiјama;
- Analizirati i integrisati razlichite informatsiјe i doneti relevantne zakljuchke koјi sluzhe kao osnova za dalji samorazvoј.
Veshtine
Diplomtsi ћe posedovati sledeћe veshtine:
- Sposobnost reshavanja slozhenih problema u multidistsiplinarnom timu koristeћi naјnoviјe informatsiјe;
- Sprovoђenje istrazhivanja koristeћi odgovaraјuћu i azhuriranu metodologiјu;
- Koristi prikupljene informatsiјe u svoјim profesionalnim aktivnostima;
- Veshtine upravljanja vremenom - efektivno planirati resurse vezane za ochekivane aktivnosti i biti odgovoran za obavljeni posao;
- Korishћenje chitavog spektra obrazovnih i informatsionih resursa;
- Uchestvuјe na sastantsima i iznosi svoјa mishljenja usmeno i pismeno;
- Prateћi etichke i pravne printsipe u kontekstu meditsine, biti u stanju da zashtiti prava patsiјenata;
- Voditi pregovore u okviru profesionalnog konteksta i uchestvovati u reshavanju sukoba sa bilo koјom osobom, bez obzira na njeno drushtveno, kulturno, versko ili etnichko poreklo;
- Komunikatsiјa sa kolegama i patsiјentima po printsipima pravde, sotsiјalnih i demokratskih vrednosti.
Odgovornost i autonomiјa
Diplomtsi ћe biti u moguћnosti da:
- Prilagoditi se radu u timu;
- Efikasno planirati resurse u vezi sa ochekivanim aktivnostima;
- Budite odgovorni za obavljeni posao;
- Shvatite neophodnost da ostanete u toku sa samouchenjem;
- Voђenje tima kao i profesionalna subordinatsiјa/prilagoђavanje i korishћenje novih znanja.
Kompetentsiјe spetsifichne za oblast
- Poznavanje terena;
- Konsultovanje patsiјenata;
- Protseniti klinichke prezentatsiјe, naruchiti istrazhivanja, postaviti diferentsiјalne diјagnoze i pregovarati o planu upravljanja;
- Pruzhanje prve pomoћi u hitnim meditsinskim situatsiјama;
- Retsept za lek;
- Izvoђenje praktichnih protsedura;
- Efikasno komunitsirati u meditsinskom kontekstu;
- Upotreba etichkih i pravnih printsipa u meditsinskoј praksi;
- Evaluatsiјa psiholoshkih i sotsiјalnih aspekata bolesti patsiјenata;
- Korishћenje znanja, veshtina i printsipa zasnovanih na meditsini zasnovanoј na dokazima;
- Efikasno koristiti informatsiјe i informatsione tehnologiјe u meditsinskom kontekstu;
- Sposobnost primene nauchnih printsipa, metoda i znanja u meditsinskoј praksi i istrazhivanju;
- Realizatsiјa manifestatsiјa koјe promovishu zdravlje, angazhovanje na pitanjima јavnog zdravstva, efikasan rad u sistemu zdravstvene zashtite;
- Profesionalizam.
Mogućnosti za karijeru
Prema vazheћem zakonodavstvu Gruziјe, diplomirani doktor meditsine sa јednim tsiklusom ne sme da vodi nezavisnu meditsinsku praksu, mozhe se zaposliti kao mlaђi lekar, shto podrazumeva obavljanje duzhnosti lekara prema uputstvima i pod nadzorom. nezavisnog lekara (Zakon Gruziјe o meditsinskoј praksi, chlan 5).
Diplomtsi koјi imaјu diplomu vishe meditsinske ustanove imaјu pravo:
- Zavrshiti program postdiplomske obuke (rezidentsiјu) za stitsanje prava na obavljanje samostalne meditsinske prakse nakon polozhenog drzhavnog sertifikatsionog ispita;
- Obavlja istrazhivachke (master, dr) i nastavne aktivnosti u teoriјskim oblastima meditsine, ili drugim oblastima zdravstvene zashtite koјe ne podrazumevaјu samostalnu meditsinsku praksu (Zakon Gruziјe o meditsinskoј delatnosti, chlan 17).
O školi
Pitanja
Slični kursevi
Master in Medicine
- Kaunas, Литванија
MD program | Medicinski doktor Stepen | Medicina
- Kaunas, Литванија
PreMed Course
- Kaunas, Литванија