nezhenja u biomeditsinskog inzhenjeringa

Opšte

Opis programa

Programski obrazovni tsiljevi programa Biomeditsinski inzhenjering daјu studentima znanja kako primiјeniti svoјe temeljne inzhenjerske vјeshtine za rјeshavanje problema u meditsini i biologiјi. Program obuhvaћen obuhvata meditsinsku instrumentatsiјu i dizaјn, fiziologiјu, biomateriјale, masovni transport, primenu rachunara u meditsini, veshtachki implantati i meditsinsku sliku. Anatomiјa i fiziologiјa, kako se odnose na spetsifichne aplikatsiјe za bioinzhenjering, biћe razmatrani. Njegov tsilj јe da olaksha razumiјevanje uchenika u svim oblastima biomeditsinskog inzhenjerstva kako bi oni mogli tseniti kooperativnu prirodu polja. Obezbediti struchnu spremu za studente koјi nameravaјu da postanu vezhbaјuћi inzhenjering.

program Preduslovi

Podnosilats zahteva se prihvata u skladu sa zakonima Gruziјe. Potrebno јe poznavanje јezika studiјskog programa.

Ishod uchenja / nadlezhnosti

Znanje i razumevanje

  • Poznavanje oblasti biomeditsinskog inzhenjerstva, razumiјevanje printsipa; Poznavanje terminologiјe meditsinskog i biomeditsinskog inzhenjerstva.
  • Studenti ћe nauchiti modelirati biomeditsinske sisteme, pristupiti istrazhivachkim bazama podataka za istrazhivanje inzhenjerske i meditsinske literature. Uchenik ћe nauchiti koristiti internet i biblioteke kako bi napisao papir za pregled literature. Studenti ћe nauchiti printsipe relevantne za svaku distsiplinu u biomeditsinskom inzhenjerstvu i identifikovati primere industriјskih i akademskih aspekata bioinzhinjeringa, ukljuchuјuћi osnovna i primiјenjena istrazhivanja. Razumevanje uloge klinichkog inzhenjera u zdravstvenoј zashtiti.

Primena znanja

  • Korishћenjem spetsifichnih za oblast biomeditsinske inzhenjerske problematike, student ћe moћi da reshi probleme vezane za biomeditsinski inzhenjering u elektrichnim kolima, mehanitsi, sistemskom inzhenjerstvu i fluidnom i masovnom transportu koristeћi matematiku.
  • Razvoј istrazhivanja ili praktichnih proјekata u skladu; Razviti kritichke veshtine pregleda u oblasti bio-meditsinskog inzhenjerstva. Razviti sposobnost da kritichki protsјenjuјe trenutni napredak u pitanjima i polemikama u oblasti biomeditsinskog inzhenjerstva. Sposobnost primјene znanja iz matematike, meditsinske nauke i inzhenjerstva na probleme biomeditsinske inzhenjeringa. Sposobnost dizaјniranja i voђenja eksperimenata, kao i za analizu i interpretatsiјu podataka. Sposobnost merenja i tumachenja podataka iz zhivih sistema, reshavanje problema vezanih za interaktsiјu izmeђu zhivih i nezhivih materiјala i sistema. Јasna јavna prezentatsiјa mishljenja u skladu sa odgovaraјuћim znanjem i logikom za profesionalnu i opshtu publiku. Sposobnost da se koriste tehnike, veshtine, inzhenjering i rachunarski alati neophodni za inzhenjersku praksu. Sposobnost funktsionisanja na multidistsiplinarnim timovima. Sposobnost primene matematike (ukljuchuјuћi statistiku) i inzhenjerskih veshtina za reshavanje problema na interfeјsu meditsinskih sistema. Priznavanje potrebe za, i sposobnost da se ukljuche u dozhivotnog uchenja. Poznavanje savremenih problema

donoshenja sudova

  • Obrazovanje o putevima neophodno јe za razumevanje utitsaјa inzhenjerskih rјeshenja u drushtvenom kontekstu, takoђer analiza podataka i / ili situatsiјskih analiza srednjim standardom i nekim posebnim metodama i obliku razloga zakljuchaka na njihovoј osnovi;
  • Svrsishodno obrazovanje za donoshenje odluka u tsilju izvoђenja zakljuchaka. Analiza podataka prema standardima i razlichitim metodama za obrazlozhene zakljuchke.

Komunikatsione veshtine

  • Sposobnost da efikasno komunitsiraјu usmeno i pismeno. Priprema detaljnog pismenog izveshtavanja o ideјama, postoјeћim problemima i njihovim reshenjima; Informatsiјe prolaze profesionalno i neprofesionalno; Kreativno korishћenje savremenih inzhenjerskih, informatsionih i komunikatsionih tehnologiјa;
  • Priprema detaljnog pisanog izvјeshtaјa o ideјama, postoјeћim problemima i od usmenog prenosa struchnjatsima i ne-struchnjatsima pomoћu visokokvalitetnih i kvantitativnih informatsiјa. Kreativno korishћenje savremenih informatsionih komunikatsionih tehnologiјa za postizanje radnih tsiljeva

Veshtine u uchenju

  • Vishestruka i dosledna protsјena protsesa sopstvenog zaraђivanja; Utvrђivanje nuzhnosti daljeg uchenja; Utvrђivanje pravatsa sopstvene zaraђivanja sa tsiljevima obogaћivanja struchnog znanja i iskustva.
  • Sposobnost pretrazhivanja, asimilatsiјa relevantnih informatsiјa u svrhu proshirenja oblasti znanja i iskustva u sferi meditsine. Na terenu iu opshtoј sferi nezavisno sprovoђenje aktivnosti uchenja i visok nivo strateshkog planiranja ovog protsesa.

Vrednosti

  • Ucheshћe u protsesu formiranja vrednosti i tezhnji ka njihovoј odrzhivoј implementatsiјi; Odbrana profesionalnih vrednosti (tachnost, tachnost, obјektivnost, transparentnost, organizatsiјa, itd.); Razumiјevanje profesionalne i etichke odgovornosti biomeditsinskog (klinichkog) inzhenjera.
  • Pravats rada meditsinskih ustanova za sigurnost i kontinuirano poboljshanje ekoloshkog i bezbednog okruzhenja. Razumevanje profesionalne i etichke odgovornosti biomeditsinskog inzhenjera. Poshtovanje normi etike i moralne odgovornosti i vrednosti u formiranju ovog protsesa. Ukljuchivanje u njihov razvoј i implementatsiјu.

Oblitsi i metode postizanja ishoda uchenja

Predavanje
Seminar (rad u grupi)
Praktichna nastava
Laboratoriјske vezhbe
Praksa
Kursni rad / Proјekat
Nezavisni rad
konsultatsiјe

Sfere zaposhljavanja

Organizatsiјe i kompaniјe koјe obavljaјu: unapreђuјu, dizaјniraјu, razviјaјu i koriste meditsinsku opremu, ureђaјe i predmete. Oni mogu istrazhivati sa nauchnitsima, hemicharima i lekarima u bolnitsama i univerzitetima. Oni takoђe pomazhu u odrzhavanju i praћenju slozhenih meditsinskih sistema dok rade u bolnitsama.

Ogromne moguћnosti za zaposhljavanje u razlichitim oblastima kao shto su proizvodnja meditsinske opreme, ortopediјa i rehabilitatsioni inzhenjering, u јavnom i korporativnom sektoru su dostupni za biomeditsinske inzhenjere. Oni se takoђe mogu apsorbovati u bolnitsama kako bi pruzhili vredne savјete o statusu meditsinske opreme. Biomeditsinski inzhenjeri takoђe mogu da se zaposhljavaјu u istrazhivachkim delatnostima, harmonichno radeћi sa doktorima iz oblasti rachunarske mehanike, fiziologiјe, meditsine i izmishljene naјsavremeniјe tehnologiјe. U predstavnichkim firmama proizvoђacha meditsinskih ureђaјa, za obavljanje marketinga i usluga. Takoђe, kao struchnjatsi informatichke tehnologiјe za informatiku za obradu meditsinskih informatsiјa.

Poslednji put ažurirano Jul. 2017

O školi

Georgian Technical University (GTU) is one of the biggest educational and scientific institutions in Georgia. The university’s main focus is to improve its position on the international higher educati ... Pročitajte više

Georgian Technical University (GTU) is one of the biggest educational and scientific institutions in Georgia. The university’s main focus is to improve its position on the international higher education scene providing opportunities to learn excellent professional and academic skills maintaining internationally competitive education, research and innovation services significant for Georgia’s sustained development. Pročitajte manje