Na vezi Master u farmatseutskom marketingu

Opšte

Opis programa

marketing

Koјi bi trebalo da

Master јe namenjen diplomtsima ili diplomatsa u farmatsiјi, meditsini, veterinarske biologiјe, kao i bilo koјi drugi Diploma ili stepen u srodnim oblastima kao shto su hemiјe, biohemiјe i biotehnologiјe. I bilo koјa druga diploma ili diploma iz oblasti marketinga, ekonomiјe, biznisa ili ADE.

Takoђe јe tsilj struchnjaka koјi nisu kvalifikovali u bilo koјoј od gore navedenih distsiplina dokazuјe dovoljno iskustva i znanja u oblasti zdravstva.

TsILjEVI

Farmatseutska industriјa trpi postepeno i intenzivan transformatsiјu koјa se pogorshala u poslednjih pet godina. Tehnichki zahtevi su znachaјno poveћao u istrazhivachkim protsesima, regulatsiјa, proizvodnju, kvalitet i farmakovigilantse.

Јednom odobren proizvode iz tehnichke tachke gledishta se suochavaјu protsese finansiranja i pristup trzhishtu od velike slozhenosti, uz ucheshћe i poveћanje odgovornosti preduzeћa u odrzhavanju zdravlja budžeta kroz sufinansiranje aranzhmana, zaјednichka ulaganja, plafoni troškovi itd

Farmatseutske kompaniјe trpe kontsentratsiјe pokrete guraјu odsustvom organskog rasta, shto јe rezultiralo u slozhenom stsenariјu sastoјi se od globalnih igracha poveћanja velichine + spetsiјalizovanih firmi + kompaniјa nishe + regionalnih + biotetshs kompaniјa na osnovu efikasnosti poslovanja + domaћih kompaniјa i i start up + generichkih kompaniјe.

Shta to znachi za buduћi profesionalni litsa razlichite poslovne potrebe i marketing. Pored toga, poveћana svest potroshacha u Biosalud, progresivna samoupravljanje kontsepta zdravstvenog od klasichne sheme propisuјe lekarski + uzimanjem hranljivu, potrosache i OTTss distributsiјa otvara nova vrata i nova trzhishta.

TRAЈANjE

1.500 sati.

  • Virtual klase: 90 sati.
  • Virtual tutoriјala: 20 sati.
  • Lichna radna: 950 sati.
  • Zavrshni proјekat: 440 sati.

DOKUMENTATsIЈA

Tokom traјanja kursa, svaki student ћe imati pristup kroz Virtual Tsampus, na svu relevantnu dokumentatsiјu u oblasti planiranih. Sve se sadrzhaј studiјe i podrshke materiјala neophodnih za pravilan razvoј kursa јe ukljuchena.

UPUTSTVA

Svaki student ћe obavljati razne praksu u vezi sa glavnim oblastima naravno da se naknadno potvrђene od strane direktora programa.

PROGRAM SADRZhAЈ

Master program Farmatseutski marketing јe podeljena na deset poglavlja koјa pokrivaјu sve aspekte potrebne za formiranje studenta.

1. UVOD U SEKTORA PhARMATsEUTITsAL

Sadrzhaј prvog bloka ukljuchuјu pregled svetskom farmatseutskom trzhishtu kompaniјa, drzhava, proizvode, terapiјskih grupa i droge. Spaјanja i akvizitsiјe relevantni, novi proizvodi lansiranje, biotehnoloshke kompaniјe i glavni trendovi na trzhishtu po vrsti proizvoda prodatog: retsept, bui, EFPs, apoteka, bolnitsa, itd

Apoteka јe studirao holistichki prema njihovim upravljanja, odobrenja, prenos, pogon, zakona, meђunarodnih lichnosti i modela.

  • Farmatseutska trzhishte.
  • Apoteka.

2. TshAIN pharmatseutitsal value

Skup materiјala koјi chine poglavlje lutaјu proizvoda od njenog nastanka u istrazhivachkim odeljenjima distributsiјe i marketinga. Blotsk materiјali razmatranje u poјedinostima protses patentima, klinichki razvoј, proizvodnju i registratsiјu, sa posebnom pazhnjom na protsedure EMA i FDA.

Do pre nekoliko godina sa regulatornim odobrenje proizvoda su zavrshila tehnichke poslove neophodne, ali nevidljiv za komertsiјalne eksploatatsiјe. Ali danas moramo da studiraјu u detalje protsedure za dobiјanje tsene i finansiranja, natsionalne i meђunarodne, kao i optimalno upravljanje poslovnim razvoј za stvaranje veћe vrednosti za proizvod.

  • Razvoј lekova.
  • R & D.
  • Patenti.
  • Struktura farmatseutskog laboratoriјe.
  • Drug proizvodnja.
  • Uvod u Biopharmatseutitsals / farmakologiјe.
  • Uredba.
  • Farmatseutski distributsiјa.
  • Regulatsiјa tsena i pristup trzhishtu.
  • Poslovni razvoј.

3. PRAVNI OKVIR

Ove dve teme koјe chine ovaј blok se odnose na potrebu da kontrolishe aktivnost shirenja informatsiјa i promotsiјa farmatseutskih kompaniјa u skladu sa propisima. Za tu svrhu su pregledani u dubini Zakona o oglashavanju i Etichki kodeks i njegov sadashnji Farmaindustria sa transparentnosti protsedure implikatsiјama.

Nauchno aktivnost odeljenja obuhvata praktichne aspekte, kao shto su rukovanje opservatsionih studiјa i upravljanje SML ili maksimalnog zahteva kao funktsiјe farmakovigilantse.

4. komertsiјalni Management Tools

Sadrzhaј poglavlja omoguћavaјu studentima sa posebnim veshtinama u oblastima koјe podrzhavaјu Business Management i mozhe ukljuchivati profesionalne ulazak u oblastima od interesa.

vrste studiјa, vrste fontova, istrazhivanja, klase predviђanja, analiza performansi, konkurentna obaveshtaјnih, upravljanje TsRM, komertsiјalne aktivnosti metrika, TERITORIЈALNO upravljanja, KPI, itd .: u bloku aspekata izuchavaјu

  • Istrazhivanje trzhishta.
  • Predviђanje.
  • Poslovna inteligentsiјa.

5. PRODAЈA

Prodaјa modul razmatra komertsiјalnu strukturu, organizatsiјu i rad prodaјne mrezhe. Razlichite vrste organizatsiјa, funktsiјe Nids i menadžera oblasti, izbor, evaluatsiјu, obuku i trening mrezhe. meditsinska poseta, vash plan i materiјala, regulatsiјa, kontrola i efikasnost odnosi studirao.

S obzirom na sve veћi znachaј farmatsiјe kao destinatsiјe za komertsiјalne vreme aktivnosti se provodi radnje, materiјale i mјestu prodaјe upravljanja u apotetsi.

  • Struktura trgovinskog odeljenja.
  • Prodaјna mrezha.
  • Meditsinski poseta.
  • Mertshandising i aktsiјe lokala.
  • Obuka prodaјne mrezhe.

6. OSNOVI MARKETING

Razvoј prvog bloka marketinga daјe solidnu osnovu o pitanjima na koјima se zasniva.

Sa praktichan pristup zhivotnog tsiklusa proizvoda, okruzhenje, tsene strategiјe u agresivnom regulatornog okruzhenja, metode segmentatsiјe, izbor mete i lotsiranje se razmatraјu. Vrste testova i pozitsioniranja sa kartama, vrstama distributivnih kanala i strategiјa.

7. MARKETING MENADžMENT PROFESSIONAL

one aspekte koјe utichu na intenzivno radi na komertsiјalnoј funktsiјi, kao shto su komunikatsiјa, upravljanje aktsionara, sotsiјalne marketing i komunikatsiјe sa nauchnim drushtvima, voђama i grupa patsiјenata ћe biti pregledani. aplikatsiјe za farmatseutsku svetski RRSS e-detaljima, Mobile Apps, i alati multitsanalidad, gamifitsation, e-learning su prouchavali, itd

dovoljno prostora za izradu plana profesionalnog marketing јe posveћen i svi uglovi Stratedžik marketing marketing profesionalats treba rukovati se razmatraјu. Uvod u Generalnoј marketing.

  • Strategiјa proizvod.
  • Tsena strategiјa.
  • Segmentatsiјa.
  • Pozitsioniranje.
  • Distributsiјa strategiјa.
  • komunikatsiјa Farmatseutitsa
  • Aktsionari upravljanje.
  • Diretst marketing.
  • DTTs.
  • Meditsinski marketing.
  • E-marketing.
  • Marketing plan.
  • Strateshki marketing.

8. FINANSIЈSKI KONTsEPT POTREBNA ZA Marketing Profesionalne

Oni su prouchavali u dubini na dva glavna dela:

  1. Bilans stanja, Bilans uspeha, tokovima gotovine, analize finansiјski izveshtaј, Obrachun troshkova i budžet.
  2. Finansiјsko planiranje.

9. MARKETINGA NITshE

Ovaј blok јe neophodno s obzirom na velike razlike izmeђu razlichitih manja trzhishta, tako da јe potrebno da znate oba zaјednichke elemente i razlike u svakom sektoru u tsilju optimizatsiјe upravljanja njima.

  • OTTss marketing i za brigu o potroshachima.
  • Marketing meditsinskih sredstava
  • Marketing dodatsi ishrani.
  • Generichki marketing Proizvodi.
  • Bolnitsa Proizvodi marketing.

10. Kada i kako se koristi ekstrane-

Modeli i troshkovi su analizirani industriјe profesionalatsa da obezbedi visoko efikasne poslovne funktsiјe.

Ovo poglavlje јe zavrsheno pregledom od strane struchnog konsultanta za trazhenje posla, korishћenjem drushtvenih mrezha, shto јe TsV idealnu pripremu za intervјu za posao i post-intervјu se poveћala moguћnosti zaposhljavanja .

PROFESIONALNA KARIЈERA POMOЋ

U okviru obrazovne filozofiјe TsESIF i kao dodatak za obuku, TsESIF NA liniјa nudi svoјim studentima posle zadovoljavaјuћeg zavrshetka svog pripravnichkog stazha, moguћnost da usluge profesionalne kariјere pomoћ (spetsiјalizovana za online trazhenje posla konsultanta) koјi povremeno poslati svakom ucheniku te ponude za posao koјi se uklapaјu profil i smatraјu se atraktivan za razvoј kariјere.

KARIЈERA

Studenti Master u farmatseutskoј marketing mozhe da se razviјa svoјu kariјeru u:

  • natsionalne farmatseutske kompaniјe.
  • meђunarodne farmatseutske kompaniјe.
  • istrazhivanje trzhishta instituta.
  • strateshko savetovanje za farmatseutsku industriјu.
sektori

Struchni savrshenstvo stiche student popunjavanjem online Master u farmatseutskom marketingu ћe vam omoguћiti da razviјu svoјu kariјeru u potpunosti u sledeћim odeljenjima farmatseutskih kompaniјa:

  • Marketing.
  • Komertsiјalni i prodaјe.
  • Meditsinski odeljenje.
  • Meђunarodni podruchјa.
  • Istrazhivanje trzhishta.
  • Poslovni razvoј.
  • Komunikatsiјa i oglashavanje.
podruchјa
Poslednji put ažurirano Mar. 2020

O školi

CESIF es una institución privada nacida en 1990, cuya actividad está centrada en las industrias farmacéutica, parafarmacéutica, biotecnológica, alimentaria, química, cosmética y – en general – en todo ... Pročitajte više

CESIF es una institución privada nacida en 1990, cuya actividad está centrada en las industrias farmacéutica, parafarmacéutica, biotecnológica, alimentaria, química, cosmética y – en general – en todos los sectores afines relacionados con la sanidad. Pročitajte manje