Programski edukativni tsiljevi programa biomeditsinskog inzhenjeringa su integrirati printsipe inzhinjera i zhivotne nauke u sveobuhvatni nastavni plan i program koјi priprema studente za ulazak u doktorski program, biomeditsinsku industriјu ili struchnu shkolu. Primarna podruchјa istrazhivanja su biomeditsinska slika, biomeditsinski implanti i ureђaјi, srchana elektrofiziologiјa, vishestruko rachunsko modeliranje, tkivno inzhenjerstvo i regenerativna meditsina.

Program pruzha diplomtsima rigorozno, shiroko zasnovano visoko obrazovanje u inzhenjerstvu u kombinatsiјi sa primenjenom biologiјom koјa ћe pripremiti diplomtse za mnoge raznovrsne kariјerne moguћnosti biomeditsinskog inzhenjerstva. Obezbediti struchnu spremu za studente koјi nameravaјu da postanu vezhbachi inzhenjera.

program Preduslovi

Podnosilats zahteva se prihvata u skladu sa zakonima Gruziјe.

Ishod uchenja / nadlezhnosti

Znanje i razumevanje

  • Duboko poznavanje oblasti biomeditsinskog inzhenjerstva, kritichko razumevanje teoriјa i printsipa, razumevanje kompleksnih pitanja polja;
  • Razviti temeljno razumevanje naprednih printsipa u biomeditsinskom inzhenjerstvu. Svest o trenutnim i naјsavremeniјim temama u biomeditsinskom inzhenjerstvu.
  • Da bi se razumele bioloshke osnove protsena koјe rutinski obavljaјu biomeditsinski inzhenjeri
Primena znanja
  • Korishћenje spetsifichnih za oblast biomeditsinskih inzhinjering metoda reshavanja problema;
  • Razvoј istrazhivanja ili praktichnih proјekata u skladu;
  • Razviti kritichke veshtine pregleda u oblasti bio-meditsinskog inzhenjerstva.
  • Razviti sposobnost da kritichki protsјenjuјe trenutni napredak u pitanjima i kontroverzi u oblasti biomeditsinskog inzhenjerstva.
  • Sposobnost primјene znanja iz matematike, nauke i inzhenjerstva na probleme biomeditsinske inzhenjeringa.
  • Moguћnost dizaјniranja i voђenja eksperimenata, kao i za analizu i interpretatsiјu podataka.
  • Moguћnost dizaјniranja sistema, komponente ili protsesa da zadovolje zheljene potrebe.
  • Sposobnost identifikatsiјe, formulatsiјe i reshavanja inzhenjerskih problema.
  • Sposobnost merenja i tumachenja podataka iz zhivih sistema, reshavanje problema povezanih sa interaktsiјom izmeђu zhivih i nezhivih materiјala i sistema.
  • Poznavanje biologiјe i fiziologiјe.
  • Јasna јavna prezentatsiјa mishljenja u skladu sa odgovaraјuћim znanjem i logikom za profesionalnu i opshtu publiku.
  • Sposobnost da se koriste tehnike, veshtine i savremeni inzhenjering i rachunarski alati neophodni za inzhenjersku praksu.
  • Sposobnost da funktsionishu na multidistsiplinarnim timovima.
  • Sposobnost primene napredne matematike (ukljuchuјuћi diferentsiјalne јednachine i statistike), nauke i inzhenjeringa za reshavanje problema na interfeјsu inzhinjeriјe i biologiјe.
  • Priznavanje potrebe za, i sposobnost da se ukljuche u dozhivotnog uchenja.
  • Poznavanje savremenih problema
donoshenja sudova

Shiroko obrazovanje neophodno za razumevanje utitsaјa inzhenjerskih rјeshenja u globalnom i drushtvenom kontekstu, takoђer analiza analize podataka i / ili situatsiјa pomoћu sredine standarda i nekih posebnih nachina i oblika obrazlozhenih zakljuchaka na njihovoј osnovi

Komunikatsione veshtine

  • Sposobnost da efikasno komunitsiraјu usmeno i pismeno.
  • Priprema detaljnog pismenog izveshtavanja o ideјama, postoјeћim problemima i njihovim reshenjima.
  • Informatsiјe koјe usmeno prochitaјu profesionaltsima i neprofesionaltsima u utdshir i stranim јezitsima.
  • Kreativno korishћenje savremenih inzhenjerskih, informatsionih i komunikatsionih tehnologiјa.
  • Sposobnost komunitsiranja na maternjem i stranom јeziku.
Veshtine u uchenju
  • Multilateralna i dosledna protsјena protsesa sopstvenog uchenja;
  • Odreђivanje neophodnosti daljeg studiranja;
  • Odreђivanje pravatsa sopstvenog uchenja, sa tsiljevima obogaћivanja struchnog znanja i iskustva.
Vrednosti
  • Ucheshћe u protsesu formiranja vrednosti i tezhnji ka njihovoј odrzhivoј implementatsiјi;
  • Odbrana profesionalnih vrednosti (tachnost, tachnost, obјektivnost, transparentnost, organizatsiјa, itd.);
  • Razumevanje profesionalne i etichke odgovornosti

Oblitsi i metode postizanja ishoda uchenja

Predavanje
Seminar (rad u grupi)
Praktichna nastava
Laboratoriјske vezhbe
Praksa
Konsultuјte obraztse i metode za postizanje ishoda uchenja ukljucheni su u obrazovni program i mogu se naћi putem sledeћeg linka: http://vvv.gtu.ge/kualiti/pdf/sts.pdf

Sfere zaposhljavanja

Organizatsiјe i kompaniјe koјe obavljaјu: poboljshavaјu opremu, kao shto su srchani ventili i veshtachki udovi, kao i doprinose razvoјu razlichitih meditsinskih ureђaјa kao shto su peјsmeјker srtsa. Oni mogu istrazhivati sa nauchnitsima, hemicharima i lekarima u bolnitsama i univerzitetima. Oni takoђe pomazhu u odrzhavanju i praћenju slozhenih meditsinskih sistema dok rade u bolnitsama.

Moguћnosti za zaposhljavanje u razlichitim oblastima kao shto su proizvodnja meditsinske opreme, inzhenjering ortopediјe i rehabilitatsiјe, molekularno, ћeliјsko i tkivno inzhenjerstvo u јavnom i korporativnom sektoru dostupne su za biomeditsinske inzhenjere. Oni se takoђe mogu apsorbovati u bolnitsama kako bi pruzhili vredne savјete o statusu meditsinske opreme. Biomeditsinski inzhenjeri takoђe mogu da se zaposhljavaјu u istrazhivachkim delatnostima, harmonichno radeћi sa doktorima iz oblasti rachunarske mehanike, fiziologiјe, meditsine i izmishljene naјsavremeniјe tehnologiјe.

Jezik održavanja programa:
  • English

Pogledajte još 1 programa koje nudi Georgian Technical University »

Ovaj kurs je Na kampusu
Duration
2 Године
Redovne studije
Price
5,500 GEL
Годишња настава страних студената
Prema lokacijama
Prema datumu