Pročitajte zvanični opis

Основне информације

  • Режисери: Д. Бењамин Херрерос
  • Кредити: 60 ЕСПБ.
  • Трајање: 31. октобар - јун (две године).
  • Модалност: Онлине и уклопљена.
  • Цена: 4.800 евра

презентација

У данашњој медицини етички конфликти су све учесталији и имају велики утицај на доношење одлука. Неопходно је да здравствени радници развију специфичне вештине како би се суочили са растућим изазовима медицине будућности. "Мастер у клиничкој етици" нуди прилику за развој знања, вјештина и ставова како би се идентифицирала учинковита рјешења за конфликте кроз иновативну наставну методологију, фокусирану на активно учење и учење вјештина. Модел наставе који се нуди у мастеру је интегрисан и мултидисциплинаран, фокусиран на презентацију клиничких случајева кроз схеме посебно осмишљене да олакшају разумијевање ученика. Метод предавања случајева кроз шеме уведен је у медицини у Канади, Великој Британији и САД, што је иновативно у настави клиничке етике у Шпанији и Латинској Америци.

ciljevi

  • Главни: развити специфичне компетенције које олакшавају рјешавање најчешћих етичких сукоба у клиничкој пракси.
  • Секундарни:
    • Познавати основне аспекте и проблеме клиничке етике, као и њене главне области примене у свакодневној клиничкој пракси.
    • Развити неопходне вјештине за преузимање етичког консултанта / консултанта у три модалитета: индивидуални формат консултанта, посредника и члана етичких одбора за здравствену заштиту.
    • Развити неопходне ставове како би се олакшало доношење моралних одлука, како појединачно тако и групно, и на тај начин оптимално ријешило најчешће етичке проблеме.

упућен

  • Медицински стручњаци који развијају клиничку активност у области здравства. Ови професионалци могу да се крећу од мање искусних доктора (становника последњих година и младих заменика доктора), до стручних стручњака.
  • Стручни професори који се баве етичким аспектима клинике: медицинска сестра, психологија, стоматологија, фармација, физиотерапија, социјални рад, право, филозофија. Они могу бити ново квалификовани стручњаци и професионални стручњаци.

методологија

  • Мастер има комбиновани формат (комбинирајући онлине подучавање са наставом у учионици) и онлине .
  • Настава на даљину ће се изводити путем стримовања , чиме се ученик повезује са наставником и њиховим колегама путем онлине платформе која осигурава њихово учешће, нудећи исти квалитет подучавања као класа лицем у лице.
  • Случајеви-сценарији: сви часови ће имати формат за подучавање у облику семинара са практичним случајевима дизајнираним посебно за ученике према интегрираној методологији: учење засновано на случају , модел еколошког учења и клиничке презентације . Метода подучавања усваја приступ фокусиран на конструкцију сценарија који представља конфликтни клинички случај, који студенти могу представити или симулирати. Сценарио је подржан концептуалним схемама које омогућавају студенту да анализира клинички случај из двије димензије: анализу проблема и његова могућа рјешења. На овај начин учење се фокусира на проблем и на вјештине потребне за његово рјешавање. Сви сценарији су интегрисани са шемама које олакшавају развој компетенција ученика.
  • Наративна етика (аудиовизуални медији и текстови) олакшат ће расправу о темељним темама наставног програма, интегрирајући клиничку етику с медицинским хуманистикама (повијест медицине, друштвене знаности, умјетност, антропологија), што омогућује дубинско разумијевање проблема. и изложени аргументи.
  • Симулација: ученици ће имати прилику да свједоче симулацији (симулираним сценаријима), тако да се могу смјестити у контексте блиске клиничкој стварности. Симулација вам омогућава да представите сценарио на контролисан начин и комбинујете учење засновано на проблемима са учењем заснованим на компетенцијама. Симулирани сценарио нуди могућност манипулације динамиком клиничког случаја како би се стимулисао развој компетенција. Симулација комбинира клиничку презентацију случаја конфликта (пре брифинг) са делиберативним тренутком (дебриефинг) и претвара студентска искуства (симулацију) у полазну тачку за конструкцију специфичних компетенција. Овај приступ омогућава наставном особљу да процени стицање компетенција кроз специфичне алате дизајниране на основу концептуалних шема које подржавају студента у теоријским часовима.
  • Радно вријеме: 50% ће бити сати ( онлине и особно), а осталих 50% ће бити индивидуални рад (читање наставног материјала и анализа случаја) и туторијали .
  • Ученици ће имати персонализоване туторијале са наставним особљем како би разјаснили евентуалне сумње.
  • Модул 5 праксе и ТФМ има за циљ обављање праксе у здравственим центрима и етичким консултантским услугама (етички одбори, клинички консултанти, итд.), Тако да студент може искусити професионалну стварност клиничке етике и тако обрадити вјештине које су се развиле кроз Учитеља. Пракса се може обавити лично и на даљину.
  • Мастер блендед:
    • Комбиновани мајстор ће имати два формата
      • Недеље: Две недеље лицем у лице у првој години (последња недеља Модула 1 и прве недеље Модула 2) и две недеље лицем у лице у другој години (праксе у Модулу 5)
      • Дани: Десет дана прве године (петак ујутро и поподне) и десет дана у другој години (петак ујутро и поподне).
Jezik održavanja programa:
Spanish (Spain)
Ласт упдатед March 12, 2019
Ovaj kurs je Online студије, Комбинација Online и кампус студија
Start Date
sept. 2019
Duration
2 Године
Redovne studije
Price
4,800 EUR
Prema lokacijama
Prema datumu
Start Date
sept. 2019
Krajnji rok za prijavu

sept. 2019