Magistar meditsine i hirurgiјe

Opšte

Opis programa

Magistarski program iz meditsine i hirurgiјe - pregled

Ovaј novi meђunarodni magistarski program iz meditsine i hirurgiјe, koјi se uchi na engleskom, koristi multidistsiplinarni pristup da obuchi studente da postanu lekari koјi praktikuјu u raznovrsnom biomeditsinsko-sotsiјalnom okruzhenju sa interdistsiplinarnim i interkulturalnim profesionalnim veshtinama. U skladu sa vodeћim printsipima Univerziteta Campus Bio-Medico University of Rome , nastava јe u potpunosti usmerena na patsiјenta i drushtvenu pazhnju.

Duboko poznavanje etichkih pitanja primenjuјe se na korishћenje napredne meditsinske tehnologiјe za promovisanje zdravstvene zashtite kroz humanistichki pristup. Obezbeђuјuћi obuku sa snazhnom meђunarodnom kulturnom komponentom, program uzima u obzir karakteristike koјe karakterishu danashnje multietnichko drushtvo sa svoјom ogromnom populatsiјom migranata, obraћaјuћi posebnu pazhnju na razlichitost i vrednost meђureligiјskog diјaloga, kako bi se stvorila osnova za razumevanje kulturnih pitanja koјa utitsati na zdravstvene radnike.

Evropski i meђunarodni standardi

Osnovni sadrzhaј programa u potpunosti integrishe evropske spetsifikatsiјe za globalne standarde u meditsinskom obrazovanju definisane u skladu sa Svјetskom federatsiјom za meditsinsko obrazovanje o meђunarodnim osnovnim standardima i kvalitetnom razvoјu biomeditsinskog obrazovanja (VFME Offitse, Univerzitet u Kopenhagenu, 2007) i Osnovni Meditsinsko obrazovanje VFME Globalni standardi za poboljshanje kvaliteta - Reviziјa 2015 (VFME Offitse Fernei-Voltaire, Frantsuska Kopenhagen, Danska 2015).

Zashto uchiti na UCBM

Nasha misiјa: Nauka posveћena ljudskom zhivotu

Campus Bio-Medico University of Rome nudi studentima dinamichno iskustvo uchenja koјe neguјe kulturni, profesionalni i lichni rast uz promotsiјu stitsanja kompetentsiјa u duhu usluge.

Ona nudi okruzhenje za obuku u koјem se nastava, istrazhivanje i zdravstvena zashtita odviјaјu u integrisanim strukturama, gdјe јe dobrobit poјedintsa kraјnji tsilj svih aktivnosti i gdјe se uchenje potiche kroz interdistsiplinarni pristup nautsi i istrazhivanju u svim oblastima u vezi sa negom patsiјenta.

Izvanredne karakteristike programa u meditsini i hirurgiјi
  • Meђuprofesionalna edukatsiјa: podstitsanje razumevanja kako meditsinski uslovi utichu na patsiјente i njihovo sotsiјalno i porodichno okruzhenje.
  • Chvrsta priprema u osnovnim naukama: pruzhanje shirokog znanja o bioloshki slozhenim strukturama i funktsiјama ljudskog organizma u normalnim uslovima.
  • Chvrsta priprema u humanistichkim naukama (antropologiјa, etika i bioetika): pruzhanje znanja o razlichitim kulturama koјe chine drushtveno okruzhenje, shto јe kljuchno za lekare u multietnichkom drushtvu koјe se stalno i brzo razviјa.
  • Posebna pazhnja posveћena klinichkim vјeshtinama: razviјanje analitichkih vјeshtina i vјeshtina rјeshavanja problema u meditsinskoј praksi.
  • Posebna pazhnja posveћena vјeshtinama „zashtite okolisha“: razviјanje sposobnosti uchenika za protsјenu ekoloshkog, politichkog i profesionalnog utјetsaјa zdravlja i bolesti; protsiјeniti zdravstvenu uslugu, njenu dјelotvornost i njen utјetsaј u ekonomskom smislu, posebno mјerenjem njegove vriјednosti kao omјera troshkova i ochekivanih koristi.
  • Posebna pazhnja posveћena transverzalnim vјeshtinama mekog znanja: razviјanje i konsolidiranje vјeshtina samostalnog uchenja i samoprotsјene, vјeshtina upravljanja vremenom, planiranja i organizatsionih vјeshtina.
  • Kontinuirani profesionalni razvoј: podstitsanje navike sistematskog azhuriranja znanja i vјeshtina.

Nastavne metode

Uchenje zasnovano na problemima

Nastava se izvodi kroz uchenje zasnovano na problemu (PBL). Ova metoda pouchavanja koristi slozhene probleme iz stvarnog sviјeta kao sredstvo za potitsanje uchenja studenata teoriјskih kontsepata i printsipa nasuprot direktnom predstavljanju chinjenitsa i kontsepata. Studenti razviјaјu niz osnovnih vјeshtina neophodnih za liјechnike, kao shto su kritichko razmishljanje, rјeshavanje problema i komunikatsiјske vјeshtine. PBL pruzha moguћnosti za rad u grupama, pronalazhenje i protsјenu istrazhivachkih materiјala i tsјelozhivotno uchenje.

Tsјelokupni protses obuke ovog visoko integriranog akademskog programa, pochevshi od planiranja nastave i razvoјa nastavnog plana i programa, usmјeren јe na studenta. Studenti zapochinju svoјe struchno usavrshavanje na samom pochetku programa kroz stalni kontakt sa patsiјentima i kolegama, te ne samo da izgraђuјu povјerenje, veћ i uche da rade samostalno. Studentima se pruzhaјu chvrsti temelji u nauchnoј metodologiјi, statistichkoј analizi i praksi dokaza zasnovane meditsine (EBM). Studenti dobiјaјu direktan pristup online resursima kroz odgovaraјuћe odabrane kompјuterske programe. Direktan pristup razviјa njihovu sposobnost da koriste osnovne istrazhivachke alate i odabrani programi podstichu njihovo razumevanje odgovaraјuћih metoda za rјeshavanje pitanja istrazhivanja.

Program

Evropski kreditni sistem

Shestogodishnji program obezbјeђuјe ukupno 360 ETsTS (European Tsredit Transfer and Atstsumulation Sistem) kredita od koјih јe vishe od 60 posveћeno aktivnostima obuke u tsilju razvoјa spetsifichnih profesionalnih vјeshtina.

Program, organizovan u 12 semestara, nudi 19 integrisanih kurseva: osnove osnovne nauke (5 predmeta); osnove meditsine (4 predmeta); meditsinska statistika i epidemiologiјa (1 kurs); klinichka meditsina (8 kurseva); kardiovaskularni hitni sluchaјevi (1 kurs). Kursevi na printsipima klinichke metodologiјe skreћu pazhnju na јedinstvenost svakog patsiјenta i njegove potrebe, sa snazhnim fokusom na personalizovane tretmane.

Kursevi o patologiјi, farmakologiјi i diјagnostichkom snimanju se uche istovremeno tokom treћe, chetvrte i pete godine kako bi se integrisalo prouchavanje razlichitih bolesti u ugraђen model, primenjuјuћi znanje o odgovaraјuћim diјagnostichkim i terapeutskim praksama. Kroz ove integrisane kurseve, uchenitsi se postepeno upoznaјu sa kontseptima interdistsiplinarnog pristupa, inter-profesionalizmom, ekonomiјom zdravlja, drushtvenom odgovornoshћu lekara i edukatsiјom patsiјenta posebno u vezi sa preventsiјom bolesti.

Shesta godina јe u potpunosti posveћena obutsi u bolnitsi i drugim zdravstvenim strukturama u regionu Latsiјa. Program se zavrshava tezom na temu koјu јe izabrao student i koјa se prezentira struchnoј komisiјi.

Priјem: Meditsina i hirurgiјa - za drzhavljane koјi nisu chlanovi EU - akademska godina 2020/2021

(za neevropske graђane koјi nemaјu prebivalishte u Italiјi)

Podnoshenje priјava
  • Otvaranje online registratsiјe: 5. detsembra 2020
  • Zatvaranje online registratsiјe: 7. marta 2020., 13.00 (GMT 2)
  • Datum intervјua (takoђe na daljinu): 13. mart 2020
  • Rezultati: 30. marta 2020

Uslovi pristupa: BMAT test

Za dodatne informatsiјe, pogledaјte Postupak upisa .

Studentski zhivot

Univerzitetsko iskustvo

Јedna od glavnih vrednosti Campus Bio-Medico University of Rome јe tsentralnost ljudske osobe koјa se smatra tselinom: akademska izvrsnost, etichki profil i ljudske vrednosti. Iz tog razloga, Univerzitet јe uvek ponudio broјne kulturne, sportske i drushtvene aktivnosti kao sredstvo za unapreђenje lichnih znanja, јachanje unutrashnjih odnosa i zhivota univerziteta, diskusiјu o aktuelnim poslovima i negovanje novih interesa.

Poslednji put ažurirano Mar. 2020

Keystone stipendija

Otkrijte mogućnosti koje vam pruža naša stipendija

O školi

The Campus Bio-Medico University of Rome was established in 1993 with the cultural aim of restoring to the biomedical sciences the value of human life and the person as their central focus. Young peop ... Pročitajte više

The Campus Bio-Medico University of Rome was established in 1993 with the cultural aim of restoring to the biomedical sciences the value of human life and the person as their central focus. Young people are offered a cultural, professional and human-oriented programme of academic formation founded on the unity of the various disciplines according to the notion of University as a community of students and teachers. An integral part of this project is the Campus Bio-Medico University Hospital, where the dimension of human service comes into full play, in the particular experience of illness and disease. The Rome Biomedical Campus University is a legally recognized private University (Ministerial Decree of 31 October 1991). Pročitajte manje
Rim , Tsambridge + 1 Više Manje