Diplomirao na polju eksperimentalne i industriјske biomeditsine

Opšte

Opis programa

Da li vas zanima shta јe to studirati na LiU? Pridruzhite nam se za chetovanje o tome kako јe zhiveti i uchiti u nashim kampusima u Shvedskoј. Nudimo besplatne vebinare i snimke za studente i studente tokom tsiјele godine. Kliknite ovde da saznate vishe!

Pogledaјte vebinar - novembar 2019

  • Pochetak: Јesen 2020
  • Mesto studiјa: Linkoping
  • Nivo: Prvi tsiklus
  • Shifra priјave: LIU-51300

Da li ste zainteresovani za primenu teoriјe u biomeditsini u proјektima iz industriјe, zdravstva ili akademske zaјednitse? Uchenje kako upravljati pokretanjem proјekata s vјeshtinama u preduzetnishtvu i razvoјu poslovanja. Tada ћe BSts program u eksperimentalnoј i industriјskoј biomeditsini dati uzbudljive godine!

LiU ћe ponuditi prvi meђunarodni prvostupnik u Shvedskoј koјi kombinuјe vјeshtine upravljanja proјektima sa praktichnim iskustvima istrazhivanja u oblasti biomeditsine. Dizaјniran u partnerstvu sa vodeћim svetskim farmatseutskim i biotehnichkim kompaniјama kako bi se osiguralo da nashi diplomirani studenti imaјu znanje i veshtine potrebne za rad na chelu biomeditsinskih istrazhivanja i inovatsiјa.

Ovaј prvostupnik ћe pruzhiti duboko teoriјsko znanje i praktichno iskustvo naјsavremeniјih istrazhivachkih tehnika u osnovnim biomeditsinskim oblastima; kao shto su ћeliјska i molekularna biologiјa, meditsinska biohemiјa, fiziologiјa i farmakologiјa, kao i nova podruchјa otkrivanja lekova, sistemska biologiјa, bioinformatika i digitalna patologiјa. Kroz program ћete takoђe raditi na kursevima voђenim proјektima da biste primenjivali svoјe znanje. Da biste osigurali da mozhete prevesti nauchne rezultate u klinichke proizvode i usluge, program obuchava studente za naјnoviјe pristupe u upravljanju proјektima, dizaјnu klinichkih ispitivanja, bio preduzetnishtvu, regulatsiјi lekova i meditsinskoј etiki. Takoђe ћete imati priliku da chitav semestar provedite istrazhuјuћi u LiU ili kod јednog od nashih industriјskih partnera, u Shvedskoј ili inostranstvu. Edukatsiјom nashih studenata u teoriјi i praksi inovativnih biomeditsinskih istrazhivanja kao i upravljanju istrazhivachkim programom nash program ima za tsilj da razviјe biomeditsinske lidere buduћnosti

Bioentrepreneurship, proјektni kursevi

Tokom svakog semestra biћete angazhovani na stvarnim proјektima iz zdravstva, industriјe ili akademske zaјednitse. Upoznaјuћi potentsiјalne kuptse sa novim proјektima, integrisaћete sveobuhvatan skup lichnih, meђuljudskih i profesionalnih biomeditsinskih znanja sa laboratoriјskim veshtinama. Proјekt ћete voditi kroz chitav zhivotni tsiklus komertsiјalizatsiјe usluga ili proizvoda, ukljuchuјuћi komunikatsiјske veshtine da biste upoznali druge istrazhivache ili potentsiјalne kuptse. Nash tsilj јe pripremiti inovativne i preduzetnichke studente za razvoј buduћih poslovnih ili visokih utitsaјa u biomeditsinskoј oblasti.

122709_photo-1532187863486-abf9dbad1b69.jpgLouis Reed / Unsplash

Svrha

Program Batshelor of Stsientse iz eksperimentalne i industriјske biomeditsine dovodi do opshteg stepena biomeditsine na nivou BSts, i priprema se za zaposhljavanje ili nastavak studiјa na naprednim i istrazhivachkim nivoima. Kroz proјektne techaјeve iz akademskih ustanova, zdravstvene zashtite i industriјe studentima se pruzha multidistsiplinarna baza, naјnoviјi pristupi upravljanju proјektima i bio preduzetnishtvo. Svrha programa јe obuchiti studente da budu u stanju da identifikuјu, protsene i primene biomeditsinske ideјe i razumeјu kako se ti kontsepti mogu razviti u proizvode iz biomeditsinske oblasti.

Tsilj

Opshti tsiljevi

Zakonom o visokom obrazovanju (SFS 1992: 1434 ukljuchuјuћi azhuriranja) utvrђeni su sledeћi opshti tsiljevi obrazovanja na dodiplomskom nivou:

8 § Obrazovanje na dodiplomskom nivou trebalo bi da se prevashodno zasniva na znanju koјe studenti dobiјaјu iz natsionalnih programa na srednjoshkolskom nivou ili njemu slichnom. Meђutim, vlada mozhe odluchiti o izuzetsima koјi se odnose na umetnichko obrazovanje.

Obrazovanje na dodiplomskom nivou razviјaћe studente:

  • Sposobnost davanja nezavisnih i kritichkih protsena,
  • Sposobnost samostalnog identifikovanja, formulisanja i reshavanja problema,
  • Spremnost za upoznavanje sa promenama u radnom zhivotu.

U okviru spetsifichne oblasti obrazovanja, studenti ћe, pored svog znanja i veshtina, razviјati i sposobnost da:

  • Trazhi i vrednuјe znanje na nauchnom nivou,
  • Pratite razvoј terena,
  • Razmenjuјte znanje takoђe sa ljudima koјi nemaјu spetsiјalizovano znanje u toј oblasti.

Tsiljevi stepena

Predviђeni ishodi uchenja za stepen prvostupnika nauke prema Zakonu o visokom obrazovanju (SFS 1993: 100, prilog 2- Pravilnika o stepenu obrazovanja).

Znanje i razumevanje

Za stepen prvostupnika (180 bodova) student mora

  • Pokazhite znanje i razumevanje u glavnom polju obrazovanja, ukljuchuјuћi poznavanje nauchne osnove oblasti, poznavanje relevantnih metoda u tom polju, dubinsko znanje o odreђenim predmetima iz oblasti kao i razumevanje aktuelnih istrazhivachkih pitanja.

Veshtine i sposobnosti

Za stepen prvostupnika (180 bodova) student mora:

  • Pokazati sposobnost pronalazhenja, okupljanja, protsene i kritichke interpretatsiјe i diskusiјe o relevantnim informatsiјama u vezi sa odreђenim problemom, dogaђaјima, problemima i situatsiјama.
  • Pokazhite sposobnost za samostalno identifikovanje, formulisanje i reshavanje problema kao i izvrshavanje zadataka u datim vremenskim okvirima.
  • Pokazhite sposobnost prezentatsiјe i rasprave informatsiјa, problema i reshenja u diјalogu sa razlichitim grupama, usmeno i pismeno.
  • Pokazati veshtine potrebne za samostalan rad u oblasti obrazovanja.

Sposobnost i pristup prosudbe

Za stepen prvostupnika (180 bodova) student mora:

  • Pokazati sposobnost odluchivanja u glavnom polju obrazovanja u pogledu relevantnih nauchnih, drushtvenih i etichkih aspekata.
  • Pokazati uvid u ulogu znanja u drushtvu i odgovornost ljudi za njegovo korishћenje.
  • Pokazati sposobnost prepoznavanja njihovih potreba za daljim razvoјem znanja i veshtina.

Pored gore navedenih tsiljeva, studenti ћe, nakon zavrshetka programa, steћi lokalne tsiljeve vishe institutsiјe kao i lokalne tsiljeve programa.

Lokalni tsiljevi Meditsinskog fakulteta i zdravstvenih nauka

Nakon zavrshetka programa student ћe:

  • Imati sposobnost kritichkog otsenjivanja situatsiјa u akademskim ustanovama, zdravstvu i industriјi kako bi motivisali i protsenili izbor aktsiјa kao profesionalatsa.
  • Pokazhite znanje o i razumevanju faktora koјi utichu na zdravlje sa lokalne i globalne perspektive.
  • Imati sposobnost protsene i primene znanja iz meditsine zasnovane na dokazima i poboljshanja kvaliteta u zdravstvenoј zashtiti.
  • Biti u stanju da radite na odrzhivom i zdravstvenom unapreђenju razvoјa sadashnjih i narednih generatsiјa.
  • Stekli su interprofesionalne veshtine koјe omoguћavaјu rad u timovima drugih struka.
  • Pokazhite znanje i razumevanje vazhnosti ravnopravnosti i јednakih moguћnosti u drushtvu.

Uslovi za upis

Opshti uslovi za upis na dodiplomske studiјe

i

Engleski koјi odgovara nivou engleskog u shvedskom vishem srednjem obrazovanju (engleski 6)

i

hemiјa, matematika i biologiјa koјi odgovaraјu nivou shvedskog srednjeg obrazovanja (hemiјa 2, matematika 4 i biologiјa 2)

Izuzeћe od shvedskog 3

Stepen

Po zavrshetku programa sa 180 bodova, po zahtevu studenta biћe dodeljen sertifikat o diplomi sa zvanjem diplome nauchnika iz meditsinske biologiјe (Meditsina Kandidatekamen i Meditsinsk biologi).

Poslednji put ažurirano Mar. 2020

O školi

In close collaboration with the business world and society, Linköping University (LiU) conducts world-leading, boundary-crossing research in fields including materials science, IT and hearing. In the ... Pročitajte više

In close collaboration with the business world and society, Linköping University (LiU) conducts world-leading, boundary-crossing research in fields including materials science, IT and hearing. In the same spirit, the university offers many innovative educational programs, many of them with a clear vocational focus, leading to qualification as, for example, doctors, teachers, economists, and engineers. Pročitajte manje
Linkoping , Norrköping , Linkoping , Linkoping , Lidingö + 4 Više Manje