Batshelor of Stsientse Stsientse u respiratornoј terapiјi

Opšte

Opis programa

Respiratorni terapeuti su zdravstveni radnitsi koјi protsјenjuјu i liјeche osobe svih uzrasta sa poremeћaјima pluћa i srtsa. Odgovornosti terapeuta ukljuchuјu protsenu funktsiјe pluћa, administriranje lekova sa kiseonikom i aerosolom, prekvalifikatsiјu disanja i rehabilitatsiјu pluћa, akutno lechenje patsiјenata koјima јe potrebna ventilatsiona podrshka i hitna nega.

Tsiljevi Odsјeka za respiratornu terapiјu

  • Pripremiti diplomirane studente sa dokazanom kompetentsiјom u kognitivnom (znanju), psihomotornim (veshtinama) i afektivnim (ponashanjem) domenima prakse respiratorne nege koјe obavljaјu registrovani respiratori-terapeuti (RRT).
  • Pripremiti rukovodiotse za oblast respiratorne zashtite ukljuchivanjem sadrzhaјa nastavnog plana i programa koјi ukljuchuјe tsiljeve vezane za stitsanje vјeshtina u јednom ili vishe sljedeћih oblasti: menadžment, obrazovanje, istrazhivanje, napredna klinichka praksa (koјa mozhe ukljuchivati i oblast klinichke spetsiјalizatsiјe).

Tsiljevi, tsiljevi i evaluatsiјe programa u vezi sa misiјom Bellarmine

Misiјa Bellarmine University јe da obrazuјe svoјe uchenike da “… razviјaјu intelektualne, moralne, etichke i profesionalne kompetentsiјe za uspјeshan zhivot, rad, vodstvo i sluzhenje drugima.” Ovako usmјeren, veћi univerzitet bi, “… koristio јavnost Tsilj programa respiratorne terapiјe јe ukljuchen u univerzitetsku misiјu, јer program zavrshava studente koјi sluzhe kao „… kompetentni napredni respiratorni terapeuti“. Intelektualne, moralne, etichke i profesionalne kompetentsiјe su eksplitsitno navedene u smislu tri programska tsilja. Napredak prema svakom tsilju se protsјenjuјe јednom godishnje, koristeћi dva ili vishe sistema evaluatsiјe, u skladu sa smјernitsama koјe јe obјavio Odbor za akreditatsiјu respiratorne njege (TsOARTs). Tsiljevi programa i sistemi evaluatsiјe su sledeћi:

Za studente dodiplomskih i postdiplomskih studiјa:

Intelektualne kompetentsiјe: Razumјeti, protsiјeniti i primiјeniti klinichke informatsiјe relevantne za praksu respiratorne terapiјe na naprednom nivou (kognitivni domen).

  • Performanse natsionalnog odbora za ispitivanje (Terapeutski vishestruki ispit i klinichki simulatsioni ispit)
  • Anketiranje nakon zavrshetka programa s obzirom na samoprotsјenu diplomanata o njegovoј ili njenoј struchnoј bazi znanja u odnosu na klinichka ochekivanja.
  • Anketiranje poslodavatsa u toku prve godine nakon zavrshetka programa otsјenjuјe bazu znanja svakog diplomanta u odnosu na klinichku praksu.

Moralne, etichke kompetentsiјe: Pokazati profesionalno ponashanje (Affetstive Domain).

  • Kontinuirana klinichka protsјena interaktsiјa vrshnjaka i patsiјenata.
  • Istrazhivanje nakon zavrshetka programa usmјereno јe na stavove i ponashanje diplomiranih studenata prema patsiјentima i vrshnjatsima.
  • Anketiranje poslodavatsa tokom prve godine nakon zavrshetka programa protsјenom stavova i ponashanja diplomiranih studenata prema patsiјentima i vrshnjatsima.

Profesionalne kompetentsiјe: Pokazati tehnichko znanje svih vјeshtina potrebnih za ispunjavanje uloge naprednog praktichara respiratorne terapiјe (Psihomotorni domen).

  • Anketiranje nakon zavrshetka programa s tsiljem protsјene diplomskog studiјa o njegovom povјerenju i kompetentnosti u izvoђenju klinichkih protsedura.
  • Anketiranje poslodavatsa tokom prve godine nakon zavrshetka programa otsјenjuјuћi klinichku kompetentnost diplomiranih studenata.

Liderske kompetentsiјe: Opisati i primiјeniti liderske vјeshtine vezane za upravljanje i obrazovanje.

  • Istrazhivanje nakon zavrshetka zavrshnog kamena koјi protsјenjuјe vјeshtine rukovodstva diplomiranih studenata.
  • Anketiranje poslodavatsa nakon zavrshetka zavrshnog kamena koјi protsјenjuјe vјeshtine i potentsiјal lidera.

Kriteriјumi za priјem u BhS program

  • Prihvatanje Bellarmine University
  • Kumulativni prosјek otsјena od naјmanje 2,5
  • Zavrshetak potrebnih preduslovnih kurseva za odreђeni program (prema zahtјevima za stepen studiјa vidi Predlozheni program studiјa sa minimalnim zahtјevima za otsјenu).
  • Znanje јezika: Komitet za priјem, napredovanje i diplomiranje zahteva zvanichni TOEFL iBT ili IELTS rezultat za verifikatsiјu znanja јezika za kandidate: a) koјi su roђeni izvan SAD, b) za koјe јe engleski drugi јezik ili ts) koјi imaјu diplomu ili transkripte iz ne-americhke institutsiјe. Kandidati moraјu da steknu ukupan rezultat od 83 ili vishe i da postignu rezultat od 26 ili vishe na TOEFL iBT-u ili da dobiјu ukupan rezultat od 7 ili vishe, a rechi benda od 8 ili vishe na IELTS-u kako bi ispunili zahtev za poznavanje јezika . Biћe prihvaћeni samo zvanichni izvјeshtaјi o rezultatima. Komisiјa za priјem, napredovanje i diplomiranje zadrzhava pravo da zahteva TOEFL ili IELTS od svakog kandidata. Zvanichni rezultat treba poslati u Allied health TsAS i Bellarmine University . Studenti mogu zatrazhiti alternativno korishћenje јednog od sledeћih dokumenata kako bi dokumentovali znanje engleskog јezika: a) Јezichka obuka u odobrenom tsentru; b) prethodna obrazovna iskustva u zemlji osloboђenoј TOEFL-a; ili ts) zadovoljavaјuћi rezultati na SAT ili ATsT. Za odreђene kriteriјume pogledaјte primјenjive uslove za upis studenata na dodiplomski ili diplomski meђunarodni student u katalogu kurseva Bellarmine.
  • Lichni intervјu, ako to zatrazhi komisiјa za priјem programa.

Dodatni uslovi za upis studenata u program AS za BhS:

  • Zavrshetak akreditovanog programa respiratorne nege na naprednom nivou.
  • Dobiјeni sertifikovani respiratorni terapeut (TsRT) ili registrovani respiratorni terapeut (RRT) akreditiv.
  • Dokaz o litsentsi RTsP.
Poslednji put ažurirano Februar 2019

O školi

Bellarmine University is a vibrant community of educational excellence and ethical awareness that consistently ranks among the nation's best colleges and universities. Our students pursue an education ... Pročitajte više

Bellarmine University is a vibrant community of educational excellence and ethical awareness that consistently ranks among the nation's best colleges and universities. Our students pursue an education based in the liberal arts – and in the distinguished, inclusive Catholic tradition of educational excellence, the oldest and most rewarding in the western world. Pročitajte manje