Batshelor of Pharmatsi (pochasti) IhPTs

Opšte

Opis programa

ÐÑеглед ÑÑепена

  • СÑÑдиÑаÑи на Ñедном од 5 наÑбоÑÐ¸Ñ ÑнивеÑзиÑеÑа за наÑионално запоÑÑаваÑе, задовоÑÑÑво ÑÑÑденаÑа и квалиÑÐµÑ Ð½Ð°ÑÑаве Ñ ÑаÑмаÑиÑи (1).
  • УÑиÑе на ÑнивеÑзиÑеÑÑ ÐºÐ¾Ñи има добÑо надмаÑена ÑвеÑÑка иÑÑÑаживаÑа Ñ Ð¾Ð±Ð»Ð°ÑÑи ÑаÑмакологиÑе и ÑаÑмаÑеÑÑÑÐºÐ¸Ñ Ð½Ð°Ñка (2).
  • ÐÑоÑÑаваÑÑе Ñ Ð½Ð¾Ð²Ð¾Ð¼ УниСРиÑÑÑаживаÑком инÑÑиÑÑÑÑ Ð·Ð° иÑÑÑаживаÑе Ñака Ñ Ð£Ð½Ð¸Ð¡Ð.
    ÐаÑÑиÑе Ñ Ð½Ð°Ñим кампÑÑима, наменÑки изгÑаÑеним лабоÑаÑоÑиÑама за апоÑеке и апаÑÑманÑким апоÑекама.
  • ÐÑкоÑиÑÑиÑе наÑе везе Ñа индÑÑÑÑиÑом и ÑвÑÑÑе везе Ñа меÑÑнаÑодно пÑизнаÑим иÑÑÑаживаÑким конÑенÑÑаÑиÑама.
  • СÑекниÑе иÑкÑÑÑво пÑоÑеÑионалне пÑакÑе када обавÑаÑе пÑакÑÑ Ñ Ð»Ð¾ÐºÐ°Ð»Ð½Ð¸Ð¼ и болниÑким апоÑекама.
  • ÐÑкоÑиÑÑиÑе виÑе од 50 година иÑкÑÑÑва Ñ Ð¾Ð±ÑазоваÑÑ ÑаÑмаÑиÑа.
  • СÑекниÑе две квалиÑикаÑиÑе Ñа Ñамо Ñедном додаÑном годином ÑÑÑдиÑа када завÑÑиÑе Ñамо двоÑÑÑÑÐºÑ Ð´Ð¸Ð¿Ð»Ð¾Ð¼Ñ Ð¸Ð· ÑаÑмаÑиÑе и ÑаÑмаÑеÑÑÑÐºÐ¸Ñ Ð½Ð°Ñка Ñ ÐÑÑÑÑалиÑи.
  • УниСРнÑди ÑÐµÐ´Ð¸Ð½Ñ Ð°Ð¿Ð¾ÑекаÑÑÐºÑ Ð´Ð¸Ð¿Ð»Ð¾Ð¼Ñ ÐÑжне ÐÑÑÑÑалиÑе и Ñедан Ñе од ÑеÑиÑи ÑнивеÑзиÑеÑа Ñ ÐÑÑÑÑалиÑи коÑи ÑÑ Ñланови пÑеÑÑижне ÐаÑионалне алиÑанÑе за обÑазоваÑе Ñ ÑаÑмаÑиÑи (ÐÐÐÐ).

(1) ÐÐÐТ: ÐнкеÑа о ÑезÑлÑаÑима дипломÑÐºÐ¸Ñ ÑÑÑдиÑа, УпиÑник о иÑкÑÑÑÐ²Ñ Ñ Ð¿ÑедмеÑÑ 2016-18 - ÐÑно Ñадно вÑиÑеме, УкÑпни показаÑеÑи задовоÑÑÑва и квалиÑеÑа наÑÑаве (ÐодипломÑки). Само ÑнивеÑзиÑеÑи коÑи ÑÑ Ð¾Ñновани Ñ Ð¡Ð.
(2) 2018 ÐзвÑÑноÑÑ Ñ Ð¸ÑÑÑаживаÑÑ Ð·Ð° ÐÑÑÑÑалиÑÑ (ÐРÐ)

СнапÑÑоÑ

Са намÑенÑким обÑекÑима за ÑÑеÑе на кампÑÑÑ, меÑÑнаÑодно пÑизнаÑим наÑÑавним оÑобÑем и Ñнажним пÑоÑеÑионалним и клиниÑким везама Ñа индÑÑÑÑиÑом, ми Ñмо Ð¸Ð·Ð±Ð¾Ñ Ð·Ð° ÑÑÑденÑе апоÑекаÑÑÐºÐ¸Ñ ÑÑÑанова.

ÐаÑи ÑадÑжаÑи на кампÑÑÑ ÑкÑÑÑÑÑÑ Ð»Ð°Ð±Ð¾ÑаÑоÑиÑÑ Ð·Ð° апоÑеке Ñ ÐºÐ¾ÑÐ¾Ñ ÑеÑе добиÑи пÑакÑиÑно иÑкÑÑÑво Ñ Ð±Ð¸Ð¾Ð»Ð¾ÑкоÑ, ÑемиÑÑÐºÐ¾Ñ Ð¸ ÑаÑмаÑеÑÑÑÐºÐ¾Ñ Ð½Ð°ÑÑи, ÑазвиÑаÑи вÑеÑÑине поÑÑебне за еÑиÑÐºÑ ÑаÑмаÑеÑÑÑÐºÑ Ð¿ÑакÑÑ Ñ ÑазвоÑÑ Ð·Ð´ÑавÑÑвеног ÑиÑÑема. ТакоÑе ÑеÑе имаÑи коÑиÑÑи од наÑег новог апоÑекаÑÑког апаÑаÑа где ÑеÑе наÑÑиÑи да ÑаÑподеÑÑÑеÑе лекове, ÑавеÑÑÑеÑе паÑиÑенÑе и ÑазвиÑаÑе веÑÑине клиниÑког пÑÑжаÑа ÑÑлÑга коÑе ÑÑ Ð¿Ð¾ÑÑебне за ÑавÑÐµÐ¼ÐµÐ½Ñ Ð°Ð¿Ð¾ÑекаÑÑÐºÑ Ð¿ÑакÑÑ.

ÐÑÑÑни ÑокÑÑ Ð¾Ð²Ð¾Ð³ ÑÑепена Ñе:

  • биолоÑке, ÑемиÑÑке и ÑаÑмаÑеÑÑÑке наÑке
  • пÑипÑема, пÑоÑÑаваÑе и пÑаÑеÑе лекова и ÑиÑова ÑпоÑÑеба
  • пÑÑжаÑе инÑоÑмаÑиÑа и ÑавеÑа за паÑиÑенÑе
  • еÑиÑка ÑаÑмаÑеÑÑÑка пÑакÑа
  • иÑÑÑаживаÑке меÑоде
  • ÑеÑÑиÑаÑе и ÑегÑлиÑаÑе лекова
  • УнивеÑзиÑÐµÑ Ñе оÑганизовао клиниÑÐºÑ Ð¿ÑакÑÑ ÑиÑом ÑекÑоÑа заÑедниÑе и болниÑÐºÐ¸Ñ Ð°Ð¿Ð¾Ñека

Ðао поÑаÑни ÑÑÑÐ´ÐµÐ½Ñ ÑазвиÑÐ°Ñ ÑеÑе напÑедне вÑеÑÑине Ñ Ð¸ÑÑÑаживаÑÑ, ÑокÑÑиÑаÑÑÑи Ñе на облаÑÑ ÑпеÑиÑализаÑиÑе Ñ ÑаÑмаÑиÑи и ÑÑодним наÑкама.

ТакоÑе можеÑе имаÑи пÑÐ¸Ð»Ð¸ÐºÑ Ð´Ð° ÑÑекнеÑе двоÑÑÑÑÐºÑ Ð´Ð¸Ð¿Ð»Ð¾Ð¼Ñ Ñа ÐаÑÑÐµÐ»Ð¾Ñ Ð¾Ñ ÐÑаÑмаÑи (ХоноÑÑÑ), ÐаÑÑÐµÐ»Ð¾Ñ Ð¾Ñ ÐÑаÑмаÑеÑÑиÑал СÑиенÑе Ñа Ñамо Ñедном додаÑном годином ÑÑÑдиÑа. Ðа биÑÑе иÑпÑнили ÑÑлове, моÑаÑе да добиÑеÑе пÑоÑÑек оÑÑена (ÐÐÐ) од 5 или виÑе поена Ñ Ð´ÑÑÐ³Ð¾Ñ Ð³Ð¾Ð´Ð¸Ð½Ð¸.

ШÑа Ñе Ñи ÑÑебаÑи

СÑÑденÑи коÑи пÑедÑзимаÑÑ Ð°ÐºÑивноÑÑи Ñ ÐºÐ¾Ñима Ñе поÑÑебна инÑеÑакÑиÑа Ñа паÑиÑенÑима / ÑавноÑÑÑ Ñади ÑиÑовог ÑÑепена, као ÑÑо ÑÑ ÑеÑенÑка или клиниÑка пÑакÑа / поÑеÑе и на ÑнивеÑзиÑеÑÑким клиникама и ÑеÑеÑанама, моÑаÑÑ Ð¿Ð¾ÐºÐ°Ð·Ð°Ñи да иÑпÑÑаваÑÑ Ð¾Ð±Ð°Ð²ÐµÐ·Ð½Ðµ ÑÑловне ÑÑлове пÑе плаÑиÑаÑа. То ÑкÑÑÑÑÑе одобÑеÑе кÑиминалне иÑÑоÑиÑе, одобÑеÑе за запоÑÑаваÑе везано за дÑеÑÑ Ð¸ заÑÑÑеве за имÑнизаÑиÑÑ. Ðолимо Ð²Ð°Ñ Ð´Ð° поÑеÑиÑе клиниÑÐºÑ ÑединиÑÑ Ð·Ð° инÑоÑмаÑиÑе о кÑÑÑним заÑÑевима и да пÑиÑÑÑпиÑе пÑним ÑÑÑденÑÑким конÑÑолним лиÑÑама.

Сви ÑÑÑденÑи ÑпиÑани Ñ Ð¿ÑогÑам коÑи води пÑоÑеÑÐ¸Ð¾Ð½Ð°Ð»Ð½Ñ ÑегиÑÑÑаÑиÑÑ Ð¼Ð¾ÑаÑÑ Ð±Ð¸Ñи ÑегиÑÑÑовани код ÑелеванÑног ÐаÑионалног одбоÑа. ÐÑоÑÐµÑ ÑегиÑÑÑаÑиÑе пÑедÑзима ÐÑÑÑÑалиÑÑка агенÑиÑа за ÑегÑлаÑиÑÑ Ð·Ð´ÑавÑÑвене пÑакÑе (ÐÐ¥ÐРÐ) Ñа УнивеÑзиÑеÑом коÑи пÑÑжа обавеÑÑеÑе ÐÐ¥ÐРÐ-и након ÑпиÑа Ñ Ð¿ÑогÑам.

ШÑа ÑеÑе наÑÑиÑи

ÐÐ²Ð°Ñ ÑÑепен нагÑаÑÑÑе Ð²Ð°Ñ Ñа знаÑем, вÑеÑÑинама и пÑакÑиÑном екÑпеÑÑизом поÑÑебном за запоÑиÑаÑе каÑиÑеÑе Ñ ÑÑално пÑомÑеÑивом поÑÑ ÑаÑмаÑиÑе.

Ðао ÑÑÑÐ´ÐµÐ½Ñ Ð¿Ð¾ÑаÑÑи, ÑакоÑе поÑÑоÑи Ñак ÑокÑÑ Ð½Ð° иÑÑÑаживаÑÑ, а ви ÑеÑе дипломиÑаÑи Ñа вÑеÑÑинама поÑÑебним за пÑедÑзимаÑе и ÑпÑавÑаÑе иÑÑÑаживаÑким пÑоÑекÑима Ñ Ð¾ÐºÑÑжеÑÑ Ð¿Ð¾Ð²ÐµÐ·Ð°Ð½Ð¾Ð¼ Ñа здÑавÑем.

Током пÑве две године ÑÑиÑе:

  • биолоÑке, ÑемиÑÑке и ÑаÑмаÑеÑÑÑке наÑке
  • еÑиÑка ÑаÑмаÑеÑÑÑка пÑакÑа
  • обиÑне болеÑÑи и лекови коÑи ÑÑ Ð¿Ð¾ÑÑебни за ÑиÑово леÑеÑе

Током ÑÑеÑе и ÑеÑвÑÑе године ÑÑиÑе:

  • пÑаÑмаÑоÑÑеÑапеÑÑиÑÑ
  • пÑинÑипе доноÑеÑа клиниÑÐºÐ¸Ñ Ð¾Ð´Ð»Ñка
  • иÑÑÑаживаÑке меÑоде
  • ÑеÑÑиÑаÑе и ÑегÑлиÑаÑе лекова
  • напÑедна апоÑекаÑÑка пÑакÑа

У ÑеÑвÑÑÐ¾Ñ Ð³Ð¾Ð´Ð¸Ð½Ð¸ ÑеÑе завÑÑиÑи и ÑÑÑÑÑне пÑакÑе Ñ Ð·Ð°ÑедниÑи и болниÑким апоÑекама, Ñа могÑÑноÑÑима за ÑÑÑална и меÑÑнаÑодна иÑкÑÑÑва.

ÐаÑÑо ÐаÑÑÐµÐ»Ð¾Ñ Ð¾Ñ ÐÑаÑмаÑи (поÑаÑÑи)

ÐипломиÑаÑе Ñа пÑизнаÑем Ñе Ð²Ð°Ñ Ð¸Ð·Ð´Ð²Ð¾ÑиÑи из гомиле, оÑигÑÑаваÑÑÑи да имаÑе конкÑÑенÑÐ½Ñ Ð¿ÑедноÑÑ Ð¸ ÑпÑемни ÑÑе за каÑиÑеÑÑ Ñ Ð¸Ð½Ð´ÑÑÑÑиÑи, иÑÑÑаживаÑÑ Ð¸Ð»Ð¸ даÑем поÑÑдипломÑком ÑÑÑдиÑÑ.

ÐÑдимо наÑмодеÑниÑÑ, наменÑки напÑавÑÐµÐ½Ñ Ð»Ð°Ð±Ð¾ÑаÑоÑиÑÑ Ð·Ð° ÑаÑмаÑиÑÑ Ð·Ð° ÑазвиÑаÑе вÑеÑÑина Ñ ÑазвоÑÑ Ð»Ð¸Ñекова и ÑаÑмаÑеÑÑÑÐºÐ¸Ñ Ð½Ð°Ñка, Ñе апоÑÐµÐºÑ Ð·Ð° ÑаÑмаÑиÑÑ Ð³Ð´Ñе ÑеÑе ÑазвиÑи клиниÑÐºÑ Ð¸ пÑоÑеÑÐ¸Ð¾Ð½Ð°Ð»Ð½Ñ ÐºÐ¾Ð¼Ð¿ÐµÑенÑиÑÑ Ð¸ наÑÑиÑи виÑалне комÑникаÑиÑÑке вÑеÑÑине поÑÑебне за Ñад Ñ Ð¿Ð°ÑиÑенÑима . СÑиÑе коÑиÑÑи инÑегÑиÑÐ°Ð½Ñ Ð¸Ð½ÑоÑмаÑÐ¸Ð¾Ð½Ñ ÑеÑнологиÑÑ Ð¸ дигиÑалне плаÑÑоÑме како би Ð²Ð°Ñ Ð¿ÑипÑемио за бÑдÑÑноÑÑ ÑаÑмаÑеÑÑÑке пÑакÑе.

ТвоÑа каÑиÑеÑа

Ðа биÑÑе били ÑÑпеÑни као ÑаÑмаÑеÑÑ, моÑаÑе имаÑи инÑеÑÐµÑ Ð·Ð° здÑавÑе и добÑÐ¾Ð±Ð¸Ñ Ð¿Ð¾ÑединаÑа и заÑедниÑе. ТакоÑе ÑеÑе моÑаÑи да Ñе инÑеÑеÑÑÑеÑе за ÑизиÑке наÑке и да пÑепознаÑе знаÑÐ°Ñ Ð´ÑÑÑÑÐ²ÐµÐ½Ð¸Ñ Ð½Ð°Ñка Ñ ÑазвоÑÑ Ð·Ð´ÑавÑÑвеног ÑÑÑÑÑÑака. СпоÑобноÑÑ Ñада без надзоÑа и Ñа виÑоким ÑÑепеном ÑаÑноÑÑи Ñе од ÑÑÑÑинÑког знаÑаÑа, као и ÑпÑемноÑÑ Ð´Ð° Ñе ÑазвиÑÑ Ð²ÐµÑÑине ÑеÑаваÑа пÑоблема на виÑоком нивоÑ.

ÐоÑед Ñога, ÑÑеба да бÑдеÑе моÑивиÑани да пÑеÑзмеÑе инÑелекÑÑални изазов, да имаÑе жеÑÑ Ð´Ð° ÑÑекнеÑе ÑпеÑиÑализовано знаÑе Ñ Ð²Ð°ÑÐ¾Ñ Ð´Ð¸ÑÑиплини и да имаÑе велики инÑеÑÐµÑ Ð·Ð° иÑÑÑаживаÑе. ÐоÑаÑеÑе да бÑдеÑе пÑеÑизни, ÑаÑни и воÑени ÑезÑлÑаÑима и поÑедÑÑеÑе изÑзеÑне веÑÑине комÑникаÑиÑе да биÑÑе Ñе бавили паÑиÑенÑима.

Са новим ÑазвоÑем лекова и побоÑÑаним ÑеÑапиÑÑким ÑазвоÑем, ÑаÑмаÑеÑÑи имаÑÑ Ð²Ð¸Ñе могÑÑноÑÑи за каÑиÑеÑÑ Ð½ÐµÐ³Ð¾ икада ÑаниÑе, ÑÑо Ñе одлиÑна веÑÑ Ð·Ð° дипломÑе.

ФаÑмаÑеÑÑ Ñе запоÑÑава Ñ:

  • болниÑе
  • апоÑеке
  • ÑÑлÑге Ñ Ð·Ð°ÑедниÑи
  • ÑÑаÑаÑке бÑиге
  • РегÑлаÑоÑна Ñела
  • ÑÑлÑге Ñложене или кÑиÑиÑне Ñеге
  • ÑÑлÑге заÑÐ°Ð·Ð½Ð¸Ñ Ð±Ð¾Ð»ÐµÑÑи
  • академиÑа и иÑÑÑаживаÑе

Ðао ÑÑеник Ñа поÑаÑÑима, ÑакоÑе можеÑе изабÑаÑи да наÑÑавиÑе каÑиÑеÑÑ Ñ Ð¸ÑÑÑаживаÑÑ - дипломанÑи Ñа пÑизнаÑим дипломама ÑÑ Ð²ÐµÐ¾Ð¼Ð° ÑÑажени од ÑÑÑане поÑенÑиÑÐ°Ð»Ð½Ð¸Ñ Ð¿Ð¾ÑлодаваÑа, поÑебно Ñ Ð¾ÐºÐ²Ð¸ÑÑ ÑнивеÑзиÑеÑа и иÑÑÑаживаÑÐºÐ¸Ñ Ð¾ÐºÑÑжеÑа.

ÐаÑÑÐµÐ»Ð¾Ñ Ð¾Ñ ÐÑаÑмаÑи (ХоноÑÑÑ) квалиÑикÑÑе ÑÑÑденÑе за ÑегиÑÑÑаÑиÑÑ ÐºÐ°Ð¾ апоÑекаÑ, меÑÑÑим, да би поÑÑао пÑакÑиÑÐ°Ñ Ð°Ð¿Ð¾ÑекаÑ, моÑаÑеÑе да пÑедÑзмеÑе пÑогÑам обÑке за ÑаÑмаÑеÑÑеÑе Ñ Ð£Ð½Ð¸Ð¡Ð Ð¸Ð»Ð¸ дÑÑÐ³Ð¾Ñ Ð¸Ð½ÑÑиÑÑÑиÑи. ÐÑÑале поÑÑдипломÑке могÑÑноÑÑи ÑкÑÑÑÑÑÑ ÐºÐ»Ð¸Ð½Ð¸Ñки маÑÑÐµÑ Ð¿ÑогÑам.

Реал ÐоÑлд ЦоннеÑÑионÑ

ÐаÑе ÑвÑÑÑе везе Ñа иÑÑÑаживаÑима знаÑе да ÑеÑе имаÑи пÑÐ¸Ð»Ð¸ÐºÑ Ð´Ð° ÑадиÑе заÑедно Ñа иÑкÑÑним пÑоÑеÑионалÑима из индÑÑÑÑиÑе, нагÑаÑиваним иÑÑÑаживаÑима и пÑизнаÑим академиÑима. Ðво Ñе одлиÑна пÑилика за Ð²Ð°Ñ Ð´Ð° изгÑадиÑе важне везе и мÑеже, коÑе Ð¼Ð¾Ð³Ñ Ð±Ð¸Ñи од виÑалног знаÑаÑа за напÑедоваÑе Ñ ÐºÐ°ÑиÑеÑи након дипломиÑаÑа.

Ðи одÑжавамо Ñедовне ÑнивеÑзиÑеÑÑке маÑÑÑоÑÑке ÑадиониÑе и изложбе о запоÑÑаваÑÑ, као и алÑмни догаÑаÑе Ñ ÐÑÑÑÑалиÑи и иноÑÑÑанÑÑвÑ.

ÐÑоÑеÑионална акÑедиÑаÑиÑа и пÑизнаваÑе

ÐÑогÑам Ñе акÑедиÑован код ÐÑÑÑÑалиÑÑког ÑавеÑа за ÑаÑмаÑиÑÑ.

УÑпеÑан завÑÑеÑак пÑогÑама задовоÑава академÑке заÑÑеве за ÑегиÑÑÑаÑиÑÑ ÐºÐ°Ð¾ апоÑÐµÐºÐ°Ñ Ñ Ð¤Ð°ÑмаÑеÑÑÑком одбоÑÑ ÐÑÑÑÑалиÑе. ÐÑаво на ÑегиÑÑÑаÑиÑÑ Ð¾Ð´ÑеÑÑÑе ФаÑмаÑеÑÑÑки Ð¾Ð´Ð±Ð¾Ñ ÐÑÑÑÑалиÑе и ÑкÑÑÑÑÑе одговаÑаÑÑÑе пÑÐ¸Ð·Ð½Ð°Ñ Ð¸ одговаÑаÑÑÑи пеÑиод обÑке под надзоÑом.

Poslednji put ažurirano Decembar 2019

O školi

The University of South Australia is a progressive and globally-engaged university, ranked in the top 10 universities in Australia* and awarded five QS Stars for Excellence. With nearly 32,000 student ... Pročitajte više

The University of South Australia is a progressive and globally-engaged university, ranked in the top 10 universities in Australia* and awarded five QS Stars for Excellence. With nearly 32,000 students, including more than 5,500 international students, it provides a unique educational journey that combines five-star teaching# and real-world experience. *Ranked 9th – 2018 Times Higher Education World University Rankings Rated five stars for Teaching – 2017 QS Stars Ratings Pročitajte manje
Adelaide , Adelaide , Adelaide + 2 Više Manje